A fejlesztők nemrég egy igen ellentmondásos CS:GO frissítést vezettek be. Kikerültek a játékoshelyettesítő botok a játékból.

Sajnos még a legnépszerűbb online játékok esetében is szükség van néha arra, hogy mesterséges intelligencia által irányított botokat használjanak. A botok többféle szerepet tölthetnek be, például kitölthetik a helyet a csapatban, vagy segítségükkel elindulhat egy játékoshiánnyal küszködő BR lobby (lásd: PUBG). A Valve a CS:GO-ban is használt ilyen botokat a csapatból kilépett/kiesett játékosok pótlására, egészen a mai napig.

A Valve eltávolította a botokat a játékból.

Pontosabban a Valve eltávolította azokat a botokat, melyek egyébként felváltanák azokat a játékosokat, akik valamilyen okból kikerülnek egy meccsből, a klasszikus kompetitív vagy wingman módokban. Ha egy teljes csapat elhagyja a mérkőzést, őket most egyetlen tétlen bot váltja fel a csapat spawn pontján. Mindazonáltal a botok megjelennek a Warmup arenákban – olvasható a Valve legfrissebb blogbejegyezésében.

Talán mondanunk sem kell, hogy a reakciók a játékosok körében igen vegyesek voltak. Sokan nem értenek egyet azzal, hogy azok a csapatok, melyek valamilyen okból elveszítik a csapattársukat meccs közben, hátrányba kerülnek, és veszítenek. Mások szerint viszont sok játékos visszaélt a botrendszerrel úgy, hogy kirúgtak egyes játékosokat, akiket kevésbé tartottak eredményesnek.

Egy másik vitatott változás a frissítésben, hogy megszüntették a fegyverek kiemelésének képességét a „pingek” segítségével a kompetitív játékmódokban. Ugyanis amikor valaki felvette a fegyvert, a ping eltűnt, tehát lehetett tudni, hogy van ott valaki.

Természetesen ezen kívül számos egyéb változást is taglal a Patch Notes, többek között például több hibát is javítottak. Bár sokan most vitatják a változásokat, aligha lesz nagy hatással a CS:GO-ra, vagy annak népszerűségére. A CS:GO volt az egyik legtöbbet játszott játék a Steamen 2020-ban.

https://www.facebook.com/groups/huncsgo/

×