Hatalmas várakozás előzte meg a Call of Duty: Mobile kínai megjelenését, mely végre teret kap a mobiljátékok legnagyobb piacán.

Aki figyelemmel kíséri a videojáték-piacot, talán jól tudja, hogy ha mobiljátékokról van szó, akkor Kína kerül először szóba. Az országban ugyanis a játékok engedélyeztetése nem egy egyszerű folyamat, így sajnos sok platformból, illetve játékból kimaradnak az átlag kínaiak. Ez azt eredményezte, hogy sokan inkább a mobilon játszanak, ahol sok esetben ingyen tudnak kezdeni, később pedig kiegészítőkre költhetnek a játékokban. Ez a jól ismert modell tehát nagyon jól működik az országban, amit végre a Call of Duty: Mobile is kihasználhat.

A Call of Duty: Mobile most hivatalosan is megjelent Kínában.

Az Activision és a Tencent partnerségben fejlesztettek játék Kínában már a 2019. októberi globális megjelenés óta engedélyeztetési szakaszban volt. A játék idén augusztusban kapta meg végre a kormány jóváhagyását, majd a Tencent exkluzív, zárt teszteket végzett. 2020. december 25-én a Tencent Timi Studio az Activision bejelentette, hogy a játék már mindenki számára elérhető az országban.

A Call of Duty: Mobile világszerte sikeres cím lett, sőt az egyik legnépszerűbb és legtöbb bevételt termelő mobiljáték a megjelenés óta. Eddig több mint 300 millióan töltötték le Kínán kívül. A távol-keleti országban több mint 70 millióan regisztráltak elő a megjelenés előtt. Még egy külön reklám is megjelent hozzá, helyi hírességekkel.

 

A Call of Duty: Mobile jó úton halad afelé, hogy milliárd dolláros bevételeket érjen el. Ez nem lesz nehéz, ha Kínában is olyan népszerű lesz, mint a világ többi részén.

https://www.facebook.com/groups/codmobilhungary/

×