Ezek voltak 2020 legrosszabb játékai a Metacritic szerint
A kritikusok ezúttal is egész évben tesztelték és pontozták a idén megjelent játékokat. Mutatjuk, melyek lettek szerintük a legrosszabbak.
A kritikusok ezúttal is egész évben tesztelték és pontozták a idén megjelent játékokat. Mutatjuk, melyek lettek szerintük a legrosszabbak.
A kritikusok ezúttal is egész évben tesztelték és pontozták a idén megjelent játékokat. Mutatjuk, melyek lettek szerintük a legrosszabbak.
Abban azt gondolom, mindenki egyetért, hogy 2020-ban nagyon érdekesem alakult a videojáték-világ. A koronavírus következtében egyre többen játszottak, így az egész gamer társadalom aktívabb volt, mint általában. Ennek köszönehető az is, hogy több játék is felkapott lett idén, mint a The Last of Us 2, az Assassin’s Creed Valhalla, a Cyberpunk 2077, a Half-Life: Alyx, a Ghost of Tsushima és még sorolhatnánk. Voltak persze olyan címek is, melyek a kritikusok szerint nem sikerültek olyan jól.
Íme, a top 10 legrosszabb játék 2020-ban a Metacritic szerint.
A Metacritic éves pontozási kritériuma az volt, hogy a címnek 2020. január 1. és december 31. között kellett megjelennie, illetve több mint hét szakmai kritika és értékelés szükséges.
A Metacritic értékelése szerint az év legrosszabb játéka a Tiny Racer lett, mögötte nem sokkal marad le a XIII Remake, amitől a játékosok sokat vártak. Csalódniuk kellett.
Nos, csodálatos év volt, nem? Volt sok izgalom, fenyegetés, harag, méreg, szórakozás, Cyberpunk késés sokadjára. Idén nehéz dolguk volt a fejlesztőknek is, szóval valahol megértjük, ha nem sikerült tökéletes játékokat alkotni.
Reméljük, hogy 2021-ben már nem lesz ilyen gondjuk. Szerinted melyik volt idén a legrosszabb játék?