Kis lépés ez az embernek, annál nagyobb a Minecraft fanok számára.

Ami a ’90-es években a legózás, az a ma a Minecraft. Nem csoda, hogy a fiatalokon túl az idősebb korosztályt is el tudja csábítani, hiszen aki szívesen építkezne, az keresve se talál jobb kikapcsolódást. A játékból több, mint 200 millió példányt adtak el, a Microsoft pedig időközben egy az egyben felvásárolta a fejlesztőcéget. Most pedig hivatalosan is megérkezett az immáron végleges Ray Tracing támogatás a Minecraftba.

 

De ki gondolta volna 11 évvel ezelőtt, hogy mostanra az Nvidia ezzel fogja prezentálni a legújabb technológiáját, amit nem is csodálunk így utólag, hiszen valóban tisztán látható a különbség az RTX off és RTX on verzió között. A Ray Tracing támogatás ez idáig is elérhető volt, viszont kizárólag bétában, ami jelzi, hogy még fejlesztés alatt állt a modul.

A végleges verzióval együtt bekerült a DLSS 2.0 ( Deep Learning Super Sampling ), aminek köszönhetően alacsonyabb felbontásban is tűéles képet kaphatunk, illetve megjelent a fizikai alapú renderelés, aminek köszönhetően még szebb textúrákkal találkozhatunk a játék során.

Az RTX mód bekapcsolásához minimum egy RTX 2060-ra lesz szükségünk, de a jobb teljesítmény érdekében érdemes az új generációs RTX-ek közül válogatni, az RTX 3060 Ti például már kiváló lehet a célra. Ha pedig nagyobb építményeken ügyködnénk, akkor akár még az RTX 3080 is indokolt lehet.

Ezt olvastad már?

Hihetetlen számok – Idén is a Minecraft lett a legnézettebb játék a YouTube-on

https://leet.hu/?s=glorious&post_type=product

×