Figyelmeztet a Sony - Nem minden esetben garanciális a PS5
A Sony nem vállal felelősséget olyan újgenerációs gépekért, amik nem a hivatalos engedéllyel rendelkező csatornákon belülről került játékosok kezébe.
A Sony nem vállal felelősséget olyan újgenerációs gépekért, amik nem a hivatalos engedéllyel rendelkező csatornákon belülről került játékosok kezébe.
A Sony nem vállal felelősséget olyan újgenerációs gépekért, amik nem a hivatalos engedéllyel rendelkező csatornákon belülről került játékosok kezébe.
A Sony nem vállal felelősséget olyan újgenerációs gépekért, amik nem a hivatalos engedéllyel rendelkező csatornákon belülről került játékosok kezébe. Vagyis vannak még olyan területei a világnak, ahol hivatalosan még nem elérhető a masina, így ha valamelyik gép abban a térségben meghibásodik, a japán cég csak szét fogja tárni a karját.
Az új PlayStation körüli hype egyáltalán nem akar elülni, a Sony nem győzi gyártani a konzolokat, hogy mindenkit kiszolgáljanak. Persze ennek nagyon örülnek a viszonteladók, felvásárolnak egy rahedli csomagot, amit aztán nyerészkedve, több pénzért tovább is adnak olyanoknak, akik nem győzik kivárni a hivatalos szállítmányokat. Ez érthetően nem tetszik a Sony-nak, be is keményítettek.
A Sony India már hivatalosan is figyelmeztette a régióba tartozó felhasználókat, hogy a helyi cég nem hajlandó javítást vagy cserét végezni a PS5 konzolokon, csupán azokban az esetekben, ha van hozzájuk garancialevél. Ezt korábban nem vették ennyire komolyan, most viszont drasztikus lépésekre volt szükség, ugyanis elharapódzott a másodkézből történő eladások esete.
Számtalan felhasználó importálta a gépét őrületes árakért, s most úgy tűnik, hogy ha valami bekrepál a konzolokban, hivatalos segítségre nem számíthatnak. Érdemes itthon is inkább türelmesen várni, ugyanis annál nincs rosszabb, ha ennyi pénzt kiad valaki egy konzolért, majd azt további masszív összegekért javíttathatja csak meg.