Miért késik ennyit a CSGO Source 2? - Az ex fejlesztő elárulta!
Mivel a CSGO Source 2 körüli felhajtás folyamatosan nőtt az elmúlt hónapokban, a játékosok már igen türelmetlenek érkezésének dátumával kapcsolatban.
Mivel a CSGO Source 2 körüli felhajtás folyamatosan nőtt az elmúlt hónapokban, a játékosok már igen türelmetlenek érkezésének dátumával kapcsolatban.
Mivel a CSGO Source 2 körüli felhajtás folyamatosan nőtt az elmúlt hónapokban, a játékosok már igen türelmetlenek érkezésének dátumával kapcsolatban.
Bár még mindig nincs konkrét dátum, az egyik volt fejlesztő, Richard Geldreich azt állítja, hogy a munkálatok már több, mint 10 éve(!) folynak.
Geldreich elégedetlenségét fejezte ki a volt S2 csapata iránt a Twitteren keresztül. Szerinte a Source 2 kiadás ismételt késéseinek oka az lehet, hogy a csapat „visszavonhatatlanul és szisztémásan mérgező”.
Richard azt is állította, hogy a csapat a „legtoxicabb fejlesztői csoport”, akikkel valaha találkozott.
Source 2 was in the weeds for many years. It's over a decade now, so I can say this: This particular team was irredeemably and systemically toxic. Many developers refused to work on it ever again after encountering them. This was the most toxic group of developers I've ever seen.
— Richard Geldreich (@richgel999) November 25, 2020
I'm not saying this lightly. Many of the developers I worked with on various projects refused to ever work on that project again. This is not how you build a next-gen engine.
— Richard Geldreich (@richgel999) November 25, 2020
„Visszatekintve azt gondolom, hogy a probléma egyik oka az volt, hogy a cég digitális terjesztési bevételei az egekbe szöktek, és az ott tartózkodó srácok mindannyian hatalmas bónuszokért és részvényekért versengtek”
– magyarázta Geldreich.
„Ez hihetetlenül mérgező munkakörnyezetet eredményezett.”
Looking back, I think part of the problem was the company's digital distribution income had skyrocketed, and the guys there the longest were all vying for massive bonuses and stock. This resulted in an incredibly toxic work environment.
— Richard Geldreich (@richgel999) November 25, 2020
Az egykori Valve fejlesztő itt még nem állt meg. Megjegyzést tett magára a Source 2 motorra is, amely szerinte „szinte teljes idő- és energiapazarlás”. Szerinte a motor „ötleteket másol és használ más motorokból”.
Korábban VNN Tyler elmagyarázta, hogy a Source 2 motor miért nem okoz hatalmas különbséget magában a játékmenetben. Ugyanakkor azt is elmondta, hogy a frissítés áldást jelenthet a térkép fejlesztőknek és más közösségi tartalom-készítőknek, akiknek sokkal könnyebb dolguk lesz ezzel a forrással.