Az évszázad buktája? –Csak ennyit kerestek a Marvel’s Avengers fejlesztői
A Marvel’s Avengers friss jelentések szerint még korántsem hozta vissza a fejlesztés költségét. Enyhén fogalmazva….
A Marvel’s Avengers friss jelentések szerint még korántsem hozta vissza a fejlesztés költségét. Enyhén fogalmazva….
A Marvel’s Avengers friss jelentések szerint még korántsem hozta vissza a fejlesztés költségét. Enyhén fogalmazva….
Igen érdekesen alakult a Marvel’s Avengers karrierje. Szeptember előtt még nagyon sokan várták a megjelenést, a fejlesztő Crystal Dynamics pedig leígérte a csillagokat. Abban a hitben éltünk, hogy a játék még évekig nyújt szórakozást, ám néhány hónap után kijelenthető a bukta.
Jelentős a veszteség, de a Square Enix és a Crystal Dynamics nem adja fel.
Nem is olyan rég számoltunk be arról, hogy milyen szinten esett a játék után az érdeklődés. A SteamCharts adatai szerint az elmúlt 30 napban mindössze 700 játékos vette elő a címet, a szeptemberi 7500-hoz képest. A kiadó és a fejlesztő azonban tervezi a jövőt: remélik, hogy legalább a fejlesztés költségét visszahozhatják frissítésekkel és DLC kiegészítőkkel. Square Enix elnöke, Yosuke Matsuda megerősítette a veszteségeket.
„A Marvel’s Avengers-ből jóval kevesebb fogyott, mint amire számítottunk, még a fejlesztési költség sem jött vissza. A pénzügyi év második felében reméljük, hogy behozzuk a lassú kezdést, bőséges kiegészítő tartalmakkal” – mondta.
A GAMINGbible korábban arról számolt be, hogy a Square Enix csak a várható cél 60%-át tudta értékesíteni, ami David Gibson elemző szerint 6,5 milliárd japán jen veszteséget jelent. A Square Enix szerint ennek oka elsősorban a COVID-19 volt.
A játék elkészítése több mint 100 millió dollárba került, ebből eddig összesen 3 millió példányt adtak el. Áú! – írta David Gibson a Twitteren.
Square Enix – reported Yen6.5bn loss for HD Games driven by Marvel Avengers, would not say how many sold but that volumes were 60% of plan. Implies game cost over $100m to make but only sold 3m or so. Ouch
— David Gibson (@gibbogame) November 6, 2020
Később hozzátette, hogy a teljes költség valahol 170-190 millió dollárt között mozog, a Square Enix pedig valamiért hajthatatlan, és úgy gondolja, hogy helyrehozhatja.
A megjelenés óta a játékosok 96 százaléka hagyta ott a játékot. Lesz ebből még valami?