A Treyarch megint nerfelte a csúszást a Cold War-ban
Még gyorsan a játék megjelenése előtt egy nappal a Treyarch a hírhedt slide-canceling exploittal is foglalkozott, hogy senkinek ne okozzon gondot.
Még gyorsan a játék megjelenése előtt egy nappal a Treyarch a hírhedt slide-canceling exploittal is foglalkozott, hogy senkinek ne okozzon gondot.
Még gyorsan a játék megjelenése előtt egy nappal a Treyarch a hírhedt slide-canceling exploittal is foglalkozott, hogy senkinek ne okozzon gondot.
A Call of Duty: Black Ops Cold War fejlesztői már az alfa időszak óta próbálják kordában tartani a karakterek földön csúszását a játékban. A probléma nem javult sokat a bétaverzióban, ahol a játékosok a csúszás hibáját kihasználva jutottak tisztességtelen előnyhöz a pályán.
Ennek kiküszöbölése érdekében a Black Ops Cold War Open Beta során számos változtatáson esett át a csúszás, ám úgy tűnik, ez sem volt elég. Most, közvetlenül a játék megjelenése előtt a Treyarch még agresszívabb módon nerfeli a funkciót.
Ennek célja, hogy a megjelenés első napján már ne legyen probléma.
„A csúszást menekülési mechanikusnak, vagy a guggolás, a fedezékbe vonulás gyors módjának szánjuk. Nem cél az, hogy túlzottan előnyös legyen közelről az ellenség ellen”– írták a fejlesztők a Patch Notes-ban. Így most lecsökkentették a csúszás hosszát és sebességét is.
Íme, a három fontos változás:
Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ez az utolsó nerf, amit a Treyarch eszközölhet. Csak remélni tudjuk, hogy a fejlesztők ezzel már elégedettek lesznek. Reméljük, hogy a játék megjelenése után már egyre kevésbé kell aggódni a csúszás hibái miatt.
Te készen állsz az indulásra?