Természetesen a számok hozzávetőleges adatok, de azért így is elég nagy sikert tudhat magáénak a Call of Duty: Warzone.

Azt biztosan kijelenthetjük, hogy a Warzone a világ egyik legnagyobb játéka, nem csak ami a népszerűségét illeti. Bobby Kotick, az Activision vezérigazgatója a VentureBeatnek adott interjúban elmondta, hogy

a Warzone-t mostanra 80 milliószor töltötték le.

Mivel a Call of Duty: Modern Warfare és Warzone összesen több mint 250 GB-is telepítési méretet jelent, nagyjából 20 milliárd GB landolt már összesen a felhasználói meghajtókon. Mivel ebben ugye a Modern Warfare mérete is benne van, a Warzone tekintetében némileg kisebb ez a szám. A lényeg az, hogy elképesztő mennyiségű adatról beszélünk.

A játék ugyanakkor természetesen más értelemben is nagy. Olyan nagy, hogy kétségkívül nagy hatással lesz arra, hogyan működik majd az Activision a jövőben. Bobby Kotick szerint a „free-to-play” üzleti modell megháromszorozta a havi játékosszámot az előző év azonos időszakához képest, miközben a játszott órák száma hétszer több lett. A Warzone megjelenése óta tapasztalt növekedés után megváltozott az Activision marketingszemlélete is.

„Amikor augusztusban a Black Ops – Cold War kapcsán érkezett interaktív tartalom a Warzone-ba, az jelentős érdeklődést váltott ki az új cím irányába” – mondta Kotick. Ez tehát jóval hatékonyabb marketinget jelent, mint bármelyik fizetett hálózat. Az Activision ezt a stratégiát kívánja alkalmazni minden jelenlegi és új játékának esetében is.

A Warzone ráadásul a jövőben tovább fejlődik majd, decembertől párhuzamosan a Call of Duty: Black Ops Cold War tartalomfrissítéseivel.

https://www.facebook.com/groups/warzonehungary/

×