Úgy tűnik, hogy a világon, különösen Kínában óriási népszerűségnek örvend a PUBG Mobile. A bevételek nagy része a távol-keleti országból származik.

Talán senki nem lepődik meg azon, hogy a PUBG Mobile egyre csak növekszik, a siker pedig egyre nagyobb méretek ölt, a bevételek tekintetében is. Erről részben az is tehet, hogy nem is olyan rég a Fortnite mobilverziója lekerült az Apple kínálatáról, így sokan másfajta battle royale szórakozás után néznek. Nem lehet véletlen az sem, hogy a Call of Duty: Mobile is erős fellendülésnek indult az utóbbi időben.

A Sensor Tower adatai szerint a PUBG Mobile szeptemberben a második mobiljáték a bevételek terén.

Kép: SensorTower

A hírek szerint a játék bevételei 13,3 százalékkal nőttek az előző év azonos időszakához képest, ami a múlt hónapban mintegy 198 millió dollárt tett ki. Ennek nagy része természetesen a Peacekeeper Elite nevű kínai változatból származik, amely a teljes bevétel 56,5 százalékát hozta a kiadónak. Az Egyesült Államok a második helyen áll, mintegy 12,4 százalékkal.

Érdekes tény, hogy a PUBG Mobile nemrég elvesztette egyik jelentős játékosbázisát, miután Indiában betiltották a játékot, szeptember 2-án. Az indiai állam azt állította, hogy a játék felhasználók adatait lopja és Indián kívüli szerverekre továbbítja. Ez azonban nem befolyásolta a bevételek növekedését, ugyanis az indiaiak nem sokat költöttek a játékon belül. A teljes bevétel 1,2 százalékát tette ki az indiai részesedés, még a betiltás előtt.

A legeredményesebb mobiljáték egyébként a múlt hónapban a Tencent MOBA-ja, a Honor of Kings volt. Bár csak a világ néhány régiójában érhető el, például Kínában és Tajvanon, mégis körülbelül 240 millió dollárt költöttek rá a felhasználók szeptemberben.

Te szoktál pénzt költeni PUBG Mobile tartalmakra?

https://www.facebook.com/groups/pubgmobilkozosseg/

×