Emlékszem, amikor először játszottam a Fortnite-tal, még szó sem volt speciális Outfitekről. A játékosok azzal a karakterrel játszottak, amit a gép dobott és nem volt kérdés, hogy a Victory Royale a cél. Persze akkoriban még olyan fegyverek és eszközök segítették az előrehaladást, mint a Zapatron, vagy éppen a füstgránát.
Aztán az Epic Games elkezdte bevezetni a Battle Pass rendszert a különböző szezonokhoz. A második szezon vége, harmadik szezon eleje környékén robbanásszerűen megnőtt a Fortnite játékosok száma, s ennek hatására új időszak indult a videojátékok történetében. A Fortnite átvette az irányítást a Battle Royale kategória fölött. Majd most, két és fél évvel később már-már közösségi térként tekinthetünk rá.
Az igazi kasszasikert mégsem a játékosszám – elvégre Free-to-Play játékról beszélünk -, hanem a kozmetikai tartalmak értékesítése hozta el a kiadónak.
Az Epic ráérzett, hogy mivel lehet igazán költekezésre késztetni a játékosokat. A mikrotranzakciókként a játékba helyezett speciális Outfitek és kiegészítők elvarázsolták a közösséget, mindenki ki akart tűnni a tömegből. A játék harmadik szezonjának Battle Pass csomagja például már 100 Tier tartalmat ajánlott, ez volt az első szezon, ami ezzel a számmal operált. Azóta már csak formálisan állja meg a helyét a 100 játékelem, ugyanis temérdek kiegészítő és bónusz tartozik még hozzá.
A különböző kozmetikai tartalmak utáni vágy bizonyos felhasználóknál hajmeresztő magasságokba emelkedett. Az Ebay-en több olyan felhasználó is megjelent, ami csak azért került akár több ezer dollárba, mert olyan skineket tartalmazott a gyűjteményében, amit már rég nem lehetett megszerezni. Ilyen tartalom volt hosszú ideig a Skull Trooper, a Ghoul Trooper, Black Knight, vagy éppen Red Knight.
Az emberek képesek voltak őrületesen sok pénzt beleölni abba, hogy igazi gyűjtőknek tűnjenek, és olyan Outfitekben lavírozhassanak, amik a játékosok 99%-nak nincs meg. Külön feketepiac épült erre, amit az Epic Games azzal igyekezett megakasztani, hogy a szóban forgó Outfiteket ismét visszapörgették az Item Shopba. Összességében sikerült, amit terveztek, egyedül Black Knight maradt felbecsülhetetlen értékű, őt ugyanis egyedül a Season 2 Battle Pass-ből lehetett megszerezni.
A skinek hatalmas közkedveltsége miatt több Item Shop statisztikával rendelkező oldal is megjelent a piacon.
Ilyen többek között a FortniteSkins is.
Az oldalon meg lehet nézni, hogy melyek azok a Fortnite Outfitek, amik a legközkedveltebbek. A játékosok visszajelzései, keresései és upvote-jai alapján alakult ki a jelenlegi Top 5, ami őszintén szólva igazán meglepő itt a Chapter 2 negyedik szezonjában.
Ez az Outfit már megjelenése óta nagyon kedvelt volt, ám az Epic Games is bőven tett ezért. Brite Bomber az egyik legtöbbet látott skin az Item Shopban, így a nagy számok törvénye alapján is az egyik legkelendőbbnek kell lennie.
Régóta nem láttuk Raptort az Item Shopban. Ám ez korábban is így volt, amikor még csak alig volt Legendary Outfit a piacon. Nem meglepő, hogy sokak fejében úgy ragadt meg a karakter, mint egy ínyencség.
Ahogy azt korábban írtuk, Red Knight miatt komoly problémák adódtak a felhasználók körül. Végül az Epic Games ismét elérhetővé tette, ami némiképp lazított a helyzetén. Pár napja megvásárolható volt az Item Shopban.
Raven nem fog tudni kimenni a divatból. A játék első igazán kelendő Legendary Outfitje volt, akire sokaknak fájt a foguk. Emiatt mind a mai napig az egyik legkedveltebb tartalma a játéknak, még egy speciális csomag részeként is visszatért később.
Ma visszatért az Item Shopba Skull Trooper, a Fortnite statisztikailag legkedveltebb és keresettebb Outfitje. Hamarosan itt a Halloween, az Epic Games fülét pedig több évig kellett, hogy rágja a játékos közösség, hogy a csontvázmintás karakter ismét visszatáncoljon a boltba. Ritkán bukkan fel, így hát érdemes lecsapni rá, amikor csak lehet!
Gábor János 2024.04.02. - Tízezrek ugrottak rá az első pillanatól a Steam új sikerjátékára, ami…
2024.04.02. - Nem sokkal azután, hogy a Rockstar hivatalosan is bejelentette a GTA 6 megjelenését,…
Gábor János 2024.04.02. - A mozis kellékek nagyon kelendő portékák: amikor legendás tárgyak kerülnek kalapács…
2024.04.01. – Már csak néhány nap választ el minket a Warzone és Modern Warfare III…
2024.04.01. – Nem titok, hogy a Microsoft folyamatosan igyekszik formálni a Windows 11, de még…
2024.04.01. – Március 31-én véget ért a Counter-Strike 2 első Major eseménye. Körök kimenetelét is befolyásoló bugokban,…