A Call of Duty Warzone egy igencsak sikeres battle royale játék. Viszont ez nem jelenti azt, hogy tökéletes is. Megnéztük, hogy hol lehetnek finomhangolni.

A Warzone a Call of Duty széria külön bejáratú battle royale módja, ami tavaszi megjelenése óta komoly erőt képvisel a piacon. Ezt jól tudja az Activision is, így a Treyarch által fejlesztett Black Ops Cold Warban is vissza fog köszönni az ingyenes módozat.

Nem kell tartania a kiadónak attól, hogy ismét ingyenes modellt pakolnak alá, elvégre a kozmetikai és egyéb kiegészítő tartalmak bőven hoznak annyi pénzt a házhoz, hogy ne kelljen attól tartani, hogy bedől a projekt. Na meg kiváló reklám is ez az alapjátékhoz, ugyanis ha tetszik a Warzone, nagy eséllyel a Cold War is fog. Innen pedig már nem nehéz meggyőzni az embereket a vásárlásról.

Ám ahhoz, hogy erre ténylegesen rá tudják venni a játékosokat, tovább kell tökéletesíteni a Warzone módot.

Összegyűjtöttünk 5 pontot, amin reméljük, változtatnak a fejlesztők a Cold War megjelenéséig.

Jobb anti-cheat rendszer

Úgy gondoltam, a legegyértelműbb ponttal kezdem. Nincs idegesítőbb annál, mint amikor lecsalnak egy olyan meccsen, ahol úgy érezzük, olyan jók vagyunk, mint az esportolók. Tíznél is több kill, tökéletes loadout, temérdek pajzs. Majd hirtelen három kilométerről, házakon keresztül kapunk egy fejest és mehetünk is a Gulágba. Talán ilyen téren a Call of Duty Warzone a legidegtépőbb battle royale jelenleg a piacon. Nincs még egy olyan játék, ahol ennyi csalóval találkoznék nap, mint nap, holott ott voltam akkor, amikor az Apex Legends is megkapta az első nagyobb csalóhullámát.

A fejlesztőknek egyértelműen rá kell feküdniük az anti-cheat erősítésére, vagy különben elég rossz megítélése lesz a játéknak. Ami hatással lesz a Cold War hírnevére is.

Állítható csapatszínek

A térkép használata egy ilyen jellegű játéknál elengedhetetlen. Arról nem is beszélve, hogy ha egy csapattal játszunk együtt, a mini mapon követhetjük legjobban csapattársaink mozgását. Valószínűleg nem kell magyaráznom, hogy miért fontos az, hogy zökkenőmentesen tudjuk kommunikálni játék közben. Ám jelenleg a Warzone-ban nehéz félreérteni egy két „hívást” (callt), ugyanis elsőre nem mindenkinek egyértelmű, hogy melyik társunk merre lófrál, pláne akkor, ha közben az ellenfelekkel is foglalkozni kell.

Kép forrása: Activision / Map Genie

Ha előre beállíthatnánk a társaink jelölőinek színét, úgy gondolom, hogy nagyot javulhatna a kommunikáció és a tájékozódás. Remélem sikerül némiképp átláthatóbbá tennie a Treyarch-nak ezt a rendszert, mert sokat dobna a játékélményen ezeknek a problémáknak a kiküszöbölése.

Mászható sziklák

Édes istenem, hányszor kívántam, hogy bárcsak szabadon mászhatók lennének a Warzone sziklafelületei. Egyszer már említettem a cikkben az Apex Legends-et, s a helyzet az, hogy most is elő kell vegyem. Az ilyen jellegű szabad mozgás rettentően nagyot dob egy battle royale-on, s sajnos a Warzone esetében ez nem volt eléggé kiforrott. Nem gondolom, hogy itt is parkouroznunk kellene, de az jó lenne, ha az egyszerűbb sziklákra fel tudna kapaszkodni a karakterünk. Pláne akkor, amikor éppel ólommal soroznak minket…

Jobb gázmaszk animáció

Kinek takarta már ki a gázmaszk a képernyő túlnyomó többségét, hogy aztán ne lásson semmit az ellenfelekből?

Nekem legalább két menetenként egyszer. Ez lehet az animáció hibája is, de könnyen lehet, hogy egy bug szemtelenkedik folyamatosan, ám az biztos, hogy a rendszernek javulnia kell. Remélem a fejlesztők kezdenek valamit a látóteret szinte teljesen kitakaró animációval, ugyanis meglehetősen frusztráló, amikor ezekkel kell bajlódni.

Gulág meccsek, amik jutalmazzák az agresszív játékot

Sajnos jelenleg azoknak áll a zászló a Gulágban, akik az összecsapás startja után egy sarokba kuporodnak és várják, hogy a sült galamb a szájukba repüljön. A helyzet ugyanis az, hogy többnyire menetrend szerint érkezik az a bizonyos galamb.

A magabiztosabb játékosok folyamatosan letolják ellenfeleiket, viszont ezzel hatalmas rizikót vállalnak, ugyanis ezt a fajta játékot jelenleg nem támogatja a játékmód. A fegyverstílusok arra ösztönzik a játékosokat, hogy karolják a falakat és peak-párbajokkal döntésék el a győztes személyét. Örülnénk, ha a Cold Warban már egy sokkal kiforrottabb, jobban átgondolt Gulágot, vagy Gulág-szerűséget kapunk majd.

https://www.facebook.com/groups/warzonehungary/

×