A Riot teszteli azt a rendszert, ami csökkentheti a LoL smurfök számát
Begyújtotta a rakétákat a Riot Games. A júliusban bejelentett új MMR-rendszert már bizonyos régiókban tesztelik, akár meg is tizedelhetik így a smurf felhasználók számát.
Begyújtotta a rakétákat a Riot Games. A júliusban bejelentett új MMR-rendszert már bizonyos régiókban tesztelik, akár meg is tizedelhetik így a smurf felhasználók számát.
Begyújtotta a rakétákat a Riot Games. A júliusban bejelentett új MMR-rendszert már bizonyos régiókban tesztelik, akár meg is tizedelhetik így a smurf felhasználók számát.
Ha nem lenne tiszta a „smurf” kifejezés, még mielőtt belekezdenénk a cikkbe, segítünk megérteni. Lényegében olyan magas szintű játékosokról beszélünk, akik szintjük alatti MMR-ral rendelkező lobby-kban játszanak. A League of Legends esetében ez úgy néz ki, hogy mondjuk egy Diamond, vagy Master játékos Silver, vagy Gold felhasználóval játszik. Hogy miért? Őszintén fogalmam sincs, lehetséges, hogy kiégett a komolyabb meccseken, vagy másokat húz, de egy biztos, mindez egyáltalán nem sportszerű.
Nem meglepő hát, hogy a legtöbb kiadó azon dolgozik éjt nappallá téve, hogy ezeket a játékosokat kiszorítsák a szerverekről. De legalábbis megtizedeljék a számukat. A Riot Games sem kivétel ez alól, s most egy új matchmakinget terveznek tesztelni, ami ha minden igaz, segíthet ezen a helyzeten.
More details coming in a blog later this week with all of our preseason plans for ranked and matchmaking.
— Mark Yetter (@MarkYetter) September 16, 2020
Mark Yetter, vagy ahogyan a közösség ismerheti még, Riot Scruffy a Twitterén keresztül osztotta meg a hírt a játékosokkal. Elmondta, hogy pár kijelölt régióban elkezdték az új MMR-rendszer tesztelését, amivel könnyebben le tudják majd buktatni a smurföket. Sajnos ennél több részletet nem osztott meg a közösséggel, ám azt megerősítette, hogy a következő blogposztban részletesebben olvashatunk majd az újításról.
Ezt az új rendszert még júliusban jelentette be a Riot, s jól láthatóan komolyan gondolták az átállást. Alig két és fél hónap kellett ahhoz, hogy a rendszert tesztstádiumba hozzák, ez pedig kifejezetten jó jel a játék jövőjére nézve.