A Twitch-et elözönlötték a reklámok - A nézők gyűlölik az új rendszert
Pedig csak kísérleti jelleggel fut egyelőre.
Pedig csak kísérleti jelleggel fut egyelőre.
Pedig csak kísérleti jelleggel fut egyelőre.
Akik gyakran tévednek a Twitch.tv oldalára, azoknak biztosan feltűnt egy új változtatás: hirtelen minden csatornán reklámba futunk egy idő után. Ez szokatlan lehet elsőre, de nem egy hibáról van szó, a Twitch vezetősége ugyanis úgy döntött, elsőként élesítik az új hirdetési rendszerüket, ami egyelőre tesztüzemben van még. Az új rendszer lényege, hogy akár épp stream közben is tudnak hirdetéseket játszani, függetlenül attól, hogy épp mi megy a streamben.
? Starting today, we'll be testing automated mid-roll ads for some viewers. These ads will directly support the Creator and won't run if the viewer has had an ad break in that channel recently. Your feedback is welcomed to help shape this feature!
— Twitch Support (@TwitchSupport) September 14, 2020
Ezzel több probléma is van, egyrészt a közvetítőnek nincs beleszólása a reklámszünetek időpontjába sem, így a stream továbbra is élőben megy tovább, emiatt pedig könnyen lemaradhatnak a nézők az izgalmas pillanatokról. Gyakorlatilag bármikor előbukkanhat a reklámfelület, ami mondjuk épp egy győzelem esetén is ugyanúgy megjelenik, ezzel pedig le is maradhatunk a győztes pillanatról.
If you want to incentivize streamers to run ads, the worst way to do it is punishing their viewers by forcing ads during potentially awesome live moments on the stream
Increase ad-free viewtime for running a midroll if you want more streamers to run midrolls
— Zack (@Asmongold) September 15, 2020
Really feel like this will drive our audience OFF of our channels. Creators already keep their eye on fluctuating viewer counts, now we have to factor in "twitch ran an automatic midroll" for why the audience may be tuning out? Bad change. Creators want control. Don't do this.
— Chilled Chaos (@ChilledChaos) September 15, 2020
Seriously awful change. It really is frustrating for the viewers and I'm sure many won't understand it's not even the creator they're watching doing it.
— Voraktee ? (@Voraktee) September 15, 2020
A streamerek szerint mégis a legnagyobb gond az az, hogy elveszítik a néző-streamer közötti kapcsolatot egy rövid időre megszakad, emiatt sokkal többen dönthetnek a kilépés mellett, ami ugyebár nézőszámesést jelent. A tartalomgyártók továbbra is szeretnék, ha a reklámok kezelése az ő kezükben lenne.
Honest answer? There are *a lot* of comments. ?
I am reading each reply, and documenting, even if I am not able to address each one. I'm sorry that is the impression that was given =/
— Twitch Support (@TwitchSupport) September 15, 2020
A tartalomgyártók mellett a nézőknek sem tetszik az új rendszer, a fentebbi okokból kifolyólag. Arról nem is beszélve, hogy az eleve tolakodó reklámokat csípőből utálják az emberek. A jó hír, hogy a feliratkozókat nem érinti az új intézkedés, de a Twitch munkatársai is észlelték, a visszhangot, emiatt többször kiemelték, hogy minden visszajelzésre figyelnek és a jövőben ennek megfelelően fogják kialakítani a kész verziót. Reméljük az majd jobbra sikerül, ha a bevezetés mellett döntenek egyáltalán.