Minden infó, amit a Black Ops Cold War multijáról tudni érdemes
A Treyarch és az Activision végre bemutatta a Call of Duty: Black Ops Cold War többjátékos módjának elemeit. Bőven lesz mit megszokni, cserébe gyönyörű lett.
A Treyarch és az Activision végre bemutatta a Call of Duty: Black Ops Cold War többjátékos módjának elemeit. Bőven lesz mit megszokni, cserébe gyönyörű lett.
A Treyarch és az Activision végre bemutatta a Call of Duty: Black Ops Cold War többjátékos módjának elemeit. Bőven lesz mit megszokni, cserébe gyönyörű lett.
Amikor a napokban említettük szeptember 9-ét, a legtöbb Call of Duty rajongónak felcsillant a szeme. Ez volt ugyanis az a dátum, amikor végre valahára lerántották a fejlesztők a leplet az új Black Ops, a Cold War játékmenetéről. Az Activision és a Treyarch bemutatta, hogy mire lehet számítani grafika terén, valamint egy halom infót megosztottak a többjátékos élményről is.
Ráadásul ez csak a kezdet. Még bőven bújik meg felfedetlen tartalom a Cold War név mögött. A szóló kampányról nem sokat tudunk, s a béta megjelenése is még egy kicsit távolabb van. Lesznek viszont zombik, szóval már most mindenki meg is nyugodhat.
https://www.youtube.com/watch?v=rXRQyd6_5j4
A játékmenet elsőre nekem olyan volt, mintha a Treyarch összemosta volna a Call of Duty pörgős stílusát az EA Battlefield játékaival. Ez persze jót is jelenthet a széria szempontjából, az innovatív fejlesztések mindig tárt karokra találnak.
Ha már betekintést nyerhettünk abba, hogy mire lehet számítani, bizony érdemes az akciót körülvevő környezetre is fókuszálni. A multiplayer játékok esetében mindig is kulcsszerepet kaptak a pályák, amikből most is ellőtt párat a fejlesztőcsapat.
Összesen öt olyan pálya van, aminek az érkezését már megerősítették korábban a Cold Warba. Ezek közül Miami játékmenete már a bejelentés előtt kiszivárgott.
https://twitter.com/charlieINTEL/status/1303746238165155843
Ahogy az lenni szokott, nemcsak eszetlenül durrogtathatunk majd a Black Ops Cold Warban, hanem különböző játékmódok lehetnek a sorvezetőink. Ezek közül is megerősítettek párat, a Deathmatch és a VIP nem maradt le a listáról.
Sőt, ChalieINTEL-nek köszönhetően még egy játékmenet bemutatót is kaptunk egy, a Miami pályán zajló VIP menetről:
NEW VIDEO: Black Ops Cold War MP Gameplay
New mode VIP on “Miami” https://t.co/JVi77agEY8 | #BlackOpsColdWar pic.twitter.com/9fMsHTuv7a
— CharlieIntel (@charlieINTEL) September 9, 2020
Nincsen Call of Duty fegyverek nélkül. Az élmény akkor az igazi, ha úszkálhatunk az arzenálban, s első ránézésre nem fog csalódást okozni a Cold War. Összesen 12 elsődleges fegyver érkezését erősítették meg a fejlesztők, de mellettük a másodlagos kategória sem szégyenkezhet véleményem szerint.
A többjátékos élményt a Perk nevet viselő speciális effektek színesítik. Mindenki megválaszthatja a maga kombinációit, ezzel személyre szabva a Call of Duty élményt. Már a Modern Warfare-ben is meghatározó elemei voltak a játékmenetnek, így nem meglepő, hogy folytatja a jó szokást a Treyarch is. Több képesség nevet fog váltani, a jelenleg Dead Silence-ként ismert Perk a Cold Warban Ninja néven fog futni.
Perk 1:
Perk 2:
Perk 3:
A Modern Warfare-ben bevezetett Field Upgrade-rendszer megtalálható lesz a Cold Warban is. A különböző speciális robbanószereket itt is egy meghatározott töltési idő után használhatjuk majd, eltérően a sima Tactical, vagy Lethal felszerelésektől.
Field Upgrade
Tactical
Lethal
Eddig ez az az eleme a Cold War multinak, amit a legtöbb kritika ér a játékosok oldaláról. Összességében hasonlóan működik, mint a már jól ismert Streak-rendszer, ám a Treyarch verziója nem áll vissza nullára halálonként. Vagyis nincs negatív hatása a rendszerben annak, ha eltesznek minket láb alól. Persze a pontok halmozása azon alapszik majd, hogy egy életen belül hány embert végeztünk ki. Ezt egy „Chain Score” felirat fogja számolni a HUD-on. A Streakek spammelésére a Treyarch kifejlesztett egy képességspecifikus rendszert, ami töltési időt ad az összes játékban lévő Streaknek. Kíváncsiak leszünk, hogy mindez hogyan néz majd ki a gyakorlatban.