Új szintre lép a Fortnite Battle Royale. Az Epic Games és az Nvidia bejelentette, érkezik a Ray Tracing támogatás a játékba, további fejlesztésekkel együtt.

Miután a Minecraft és a World of Warcraft is megkapta a maga Ray Tracing támogatását, igazából már csak idő kérdése volt, hogy a Fortnite-is beálljon a sorba. Az Epic Games nagy sikerű battle royale játéka új szintre lép, ezt az Nvidia legutóbbi bemutatóján jelentették be.

Az Nvidia lerántotta a leplet az új 30-as videokártya-szériájáról. A cég a Fortnite-ot, mint példát hozta fel, hogy bemutassák, a kompetitív játékok is képesek a technológiával párhuzamosan fejlődni.

Hamarosan tehát a Fortnite árnyékai, különböző fényvisszaverődései (pl. tükörképek), egyéb fényei, valamint úgy általánosságban a környezeti hatásai is sokkal élethűbbek lesznek hála az Nvidia technológiájának. Persze ehhez olyan vasra is lesz szükség, ami ezt megfelelően tudja kezelni. Ha tehát nem RTX kártya dolgozik a gépházunkban, már le is mondhatunk az új effektekről.

A két cég egyébként egy rövid videóbemutatót is készített a Fortnite Ray Tracing hatásairól. Íme az előzetes:

 

Ráadásul ezen felül a PC-s Fortnite verziók az Nvidia DLSS technológiáját is támogatni fogják. Ez lehetővé teszi, hogy a gyengébb beállítások is szebbnek tűnjenek, ráadásul erőforrás megkímélő módon. Már a Death Stranding és a Control esetében jól vizsgázott a DLSS, így az Nvidia úgy döntött, hogy ideje szélesíteni a kört.

S ha mindez nem lenne elég, a Fortnite bekerült abba a szűk körbe, amiben az új Nvidia Reflex metódust is tesztelni fogják. Papíron ennek a technológiának az a feladata, hogy javítson a játék válaszidején így még pontosabbá téve az irányítást.

Ha minden igaz még az aktuális szezonban elkezdik csepegtetni az újdonságokat, vagyis hamarosan mindet élesben is kipróbálhatjuk.

https://www.facebook.com/groups/fortnitehunkozosseg/

×