Minden láthatatlanná válik újonnan a Warzone-ban egy kellemetlen shader-hibának köszönhetően. A fejlesztőknek rá kellene kapcsolniuk a karbantartásra.

Az Infinity Ward komolyan ráfeküdt a játék karbantartására, a legújabb szezonfrissítés óta már azt is bejelentették, hogy érkezik egy hibajavító csomag, na meg a fegyverek is egyensúlyba kerülnek. A gond csak az, hogy jelenleg annyi baja van a játéknak, hogy valószínűleg a fejlesztők sem tudnak ennyi irányba figyelni.

Ott van például a törhetetlen gázmaszkok esete. Az Infinity Ward papíron már javította a hibát, hivatalos közleményt is írtak róla. A napokban viszont kiderült, hogy él és virul a glitch, a fejlesztőknek pedig be kellett vallaniuk, hogy talán mégsem sikerült teljesen orvosolni mindent.

A „démon glitch” akcióban – Warzone

Most viszont úgy fest, hogy a játék shader-rendszere is megszédült, egyre többen jelentik, hogy kaotikus játékélményben van részük. Eltűnnek az épületek, az utak, a játékosok, de még a járművek is. Vagyis minden, amivel dolgoznia kellene a kliensnek, labilissá vált.

New shaders work very well, I like it.
byu/freeyungal inCODWarzone

Sem az Activision, sem az Infinity Ward nem nyilatkozott még a hibát illetően, viszont egy 200-300 gigás játéktól őszintén szólva nem ezt várnánk. Az ötödik szezon jó irányba vitte el a játékot, már csak a teljesítményével kellene kezdeni valamit.

https://www.facebook.com/groups/warzonehungary/

×