A lépések hangja, vagy inkább hang nélkülisége a Warzone megjelenése óta folyamatosan téma a közösségben. Az IW most pontot tehetett a dolog végére.

A megjelenéskor a Warzone a Modern Warfare hangjait örökölte meg, ezzel azonban az első pillanattól sok problémája volt a közösségnek. Ugyan a többjátékos módokban tökéletes elég az, amit a régi rendszerrel hallani lehetett, egy Battle Royale-ban az édes kevés. Utóbbiban nyilván sokkal nagyobb a jelentősége annak, ha valaki meghal, így fontos, hogy a füle senkit ne hagyjon cserben.

A frissítés, mellyel a Season 5 is elindult, több volt, mint aminek elsőre tűnt. Ugyan a patch notes említi, hogy változtattak a lépések hangján, illetve azok átmenetén, ennél sokkal többről van szó.

Azon kívül, hogy az átmeneti hangok változtak, az XclusiveAce nevű youtuber sokkal fontosabb dolgokat fedezett fel

XclusiveAce videót készített arról, hogy a játékon belül hogyan hallatszódnak ezek az átmentek sprintből sima járásban, esetleg guggolásban. Miközben anyagot gyűjtött és a felvételek készítette, arra lett figyelmes, hogy minden más is jelentősen jobban hallatszik.

A frissítés után például már sokkal könnyebb bizonyos tárgyakon vagy falakon át hallani az ellenfeleinket. Az sem mindegy, hogy 2 fal, vagy csak 1 ablak választ el, sokkal tisztább és jobban behatárolható lett minden hangforrás.

(Ha telefonról nézed, tekerj 10:25-re)

 

A videós egy korábbi JackFrags videót használ összehasonlításképp. Amikor egymás mellé van állítva a két játék, hibátlanul hallatszik, hogy tényleg komoly változáson esett át a hangtechnika. Érdekes, hogy az Infinity Ward erre nem hívta fel külön a figyelmet. Elképzelhető, hogy inkább meg akarták várni, míg a játékosok felfedezik és reagálnak rá, ahelyett, hogy beleírják rögtön a patch notes-ba.

Nektek bejön a Warzone 5. szezonja? Szerintetek is jobbak a hangok a frissítés óta?

https://www.facebook.com/groups/warzonehungary/

×