Az EA Sports állást foglalt a FIFA 21 a scriptek és a hendikep témájában
Meglepő tweet-folyamot írt a FIFA Direct Communication a közösségi oldalra. A téma a FIFA igazságtalansága volt.
Meglepő tweet-folyamot írt a FIFA Direct Communication a közösségi oldalra. A téma a FIFA igazságtalansága volt.
Meglepő tweet-folyamot írt a FIFA Direct Communication a közösségi oldalra. A téma a FIFA igazságtalansága volt.
Minden ember, aki valaha ragadt már kontrollert és játszott a FIFA valamelyik kiadásával az elmúlt 4-5 évben, hogy bizony néha megkérőjelezhető az, ami a képernyőn történik. Ilyenek például a kick off-glitch, vagy éppen a hajmeresztőbbnél hajmeresztőbb játékhibák, amiket végül is joggal gondolnak scriptelésnek egyesek.
Ha valaki nem lenne tisztában a scriptelés fogalmával, ezt a FIFA kontextusában akkor szokták használni a játékosok, amikor valami irtózatosan furcsa történik. Olyan furcsa, hogy szinte már csak úgy történhet meg, ha előre meg van írva az EA Sports által. Például ha zsinórban 6 kapufát lőnek a játékosaink, akkor sokan a scriptelést okolják, mondván:
„Ilyen nincs, biztosan az EA akarja, hogy ne szerezzünk gólt.”
Eddig nem feltétlenül reagált a kanadai kiadó a rajongók ilyen jellegű visszajelzéseire, most viszont a FIFA Direct Communication Twitter oldalon keresztül hivatalosan is állást foglaltak.
As mentioned before, there is no 'scripting', 'handicap', 'momentum', and/or 'DDA' in the game.
We'll try to summarize some details in this thread:
(1/5) https://t.co/dRXN4iDFnz— FIFA Direct Communication (@EAFIFADirect) August 5, 2020
A válasz ugyan hosszúra sikeredett, ám összességében természetesen az volt a tartalma, hogy semmiképpen sincs beépítve ilyen rendszer a játékba. (Mertek volna mást mondani.) Cserébe kaptunk egy érdekes leírást arról, hogy miért érezhetjük mégis azt, hogy valami nincs rendben a játékban.
A FIFA úgy lett megtervezve, hogy a lehető leginkább hasonlítson a valóságra. Viszont egy videojátékon belül akarva akaratlan a háttérben különböző kódok dolgoznak, így ha valami olyasmit teszünk a képernyőn, ami két-három másik parancsot is aktivál, vagy két három másik változónak is megfelel, akkor végeredményben nyakatekert eredményt kaphatunk.
Every year we are actively trying to reduce situations in the game that feel random and outside of the user control. And we continue to see progress in this area each year.
(3/5)— FIFA Direct Communication (@EAFIFADirect) August 5, 2020
Ezeknek a lehetősége egyébként az EA Sports szerint minden egyes FIFA verzióval egyre csak csökken, ugyanis folyamatosan tökéletesítik a rendszert. A FIFA 21 egy újabb játékmenet-átdolgozást kapott, ami tovább fogja csökkenteni remélhetőleg a kaotikus helyzetek megjelenését.
A FIFA 21 október 9-én kerül ki a boltok polcaira.