Voli, Syndra, Karthus, Kha'Zix, Karma és Ashe "Q" képessége is gyengül
A 10.16-os frissítésben a Riot apróbb változtatásokat akar csak bevezetni, hogy finomhangolják a jelenlegi, egyébként jól működő metát.
A 10.16-os frissítésben a Riot apróbb változtatásokat akar csak bevezetni, hogy finomhangolják a jelenlegi, egyébként jól működő metát.
A 10.16-os frissítésben a Riot apróbb változtatásokat akar csak bevezetni, hogy finomhangolják a jelenlegi, egyébként jól működő metát.
Mark Yetter, a League of Legends vezető játékmenet tervezője osztotta meg a Twitteren, hogy milyen változások érkeznek a 10.16-es frissítésben. Mark szerint jelenleg egy jó meta van a játékban, ezért úgy akarják variálni azt, hogy közben nem rombolják szét.
A nerfek összeállításakor különös figyelmet kapott az, hogy a profi meccsekre hogyan hatnak majd a változások. Természetesen a nyári playoff meccsek és a Worlds is érintett.
10.16 Patch Preview with changes:
Not 100% final, but getting close. We have a good meta, so a lot of small changes is our approach to diversify without destroying it. pic.twitter.com/lVHTXdTu10
— Mark Yetter (@MarkYetter) July 28, 2020
Volibear mozgási sebessége komoly csapást kap. 15-35%-ról egészen 10-26%-ig gyengítették le, így jelentősen befolyásolva lesz a gankelési képessége.
Karthus még a 10.14-es patch alatt kapott buffot, akkor a Riot abban bízott, hogy esetleg visszatérhet a karakter a középső ösvényre. A jelek szerint nem jöttek be a tervek, ugyanis a változások egy részét most visszavonják. A „Q” képessége AP aránya visszamegy 35%-ról 30%-ra. Az alapsebzések értéke azonban minden szinten érintetlen marad.
Kha’Zix szintén a 10.14-es frissítésben kapott buffot a „Q” képességére. A Riot ezzel sem érte el a célját, így ha teljesen nem is, részben visszaforgatják a változtatásokat. Ha egy elszigetelt ellenfélre ugrott rá az assassin, az új értékek szerint 100% helyett 120%-ot sebzett. A 10.16-os frissítésben középre célzott a Riot és visszavették 110%-ra a bónusz sebzést.
Syndra „Q” képessége is, bár minimálisan, de gyengült. A középső ösvényen használatos karakter nerfjének célja, hogy a late game-ben gyengüljön, így 70-230-ról 70-210-re gyengítették az alapsebzését.
Nektek bejönnek a listán szereplő változások?