A 10.16-os frissítésben a Riot apróbb változtatásokat akar csak bevezetni, hogy finomhangolják a jelenlegi, egyébként jól működő metát.

Mark Yetter, a League of Legends vezető játékmenet tervezője osztotta meg a Twitteren, hogy milyen változások érkeznek a 10.16-es frissítésben. Mark szerint jelenleg egy jó meta van a játékban, ezért úgy akarják variálni azt, hogy közben nem rombolják szét.

A nerfek összeállításakor különös figyelmet kapott az, hogy a profi meccsekre hogyan hatnak majd a változások. Természetesen a nyári playoff meccsek és a Worlds is érintett.

 

Volibear mozgási sebessége komoly csapást kap. 15-35%-ról egészen 10-26%-ig gyengítették le, így jelentősen befolyásolva lesz a gankelési képessége.

Karthus még a 10.14-es patch alatt kapott buffot, akkor a Riot abban bízott, hogy esetleg visszatérhet a karakter a középső ösvényre. A jelek szerint nem jöttek be a tervek, ugyanis a változások egy részét most visszavonják. A „Q” képessége AP aránya visszamegy 35%-ról 30%-ra. Az alapsebzések értéke azonban minden szinten érintetlen marad.

Kha’Zix szintén a 10.14-es frissítésben kapott buffot a „Q” képességére. A Riot ezzel sem érte el a célját, így ha teljesen nem is, részben visszaforgatják a változtatásokat. Ha egy elszigetelt ellenfélre ugrott rá az assassin, az új értékek szerint 100% helyett 120%-ot sebzett. A 10.16-os frissítésben középre célzott a Riot és visszavették 110%-ra a bónusz sebzést.

Syndra „Q” képessége is, bár minimálisan, de gyengült. A középső ösvényen használatos karakter nerfjének célja, hogy a late game-ben gyengüljön, így 70-230-ról 70-210-re gyengítették az alapsebzését.

Nektek bejönnek a listán szereplő változások?

https://www.facebook.com/groups/lolhungary/

×