Miután bebizonyította, hogy tényleg foglalkozott hasonló szoftverek készítésével, a csalók ellen fordult és megalkotta a leghatékonyabb mechanikát ellenük.

Ki más számolhatna be jobban a csalások működéséről, mint valaki, aki ilyen szoftvereket készített. A Redditen Tarwada néven regisztrált felhasználó a Warzone oldalra posztolt egy hosszabb bejegyzést. Ebben több dolgot is érint, beszél a múltjáról, egy saját projektről és arról, hogy mennyire egyszerűen lehetne lefejezni az össze csalót az online játékokban.

Tarwada annak idején még a Source-hoz írt csalásokat, mostanában azonban már nem foglalkozik hasonló dolgokkal. Az elmúlt időszakban inkább egy házi projekt kötötte le a figyelmét, melyen a barátjával ügyködött. Együtt fejlesztettek egy játékot, melyben egy új mechanikát kezdtek tesztelni.

A saját „anti-cheat” programjuk (bár szerinte ez nem az, azokra ugyanis nincs szükség) jelen pillanatban nagyjából 5 perc alatt tiltja ki a csalókat.

A mechanika közben borzasztó egyszerű. Vegyük például az aim rásegítést. A program folyamatosan monitorozza, hogy valaki hogyan használja az egerét lootolás és harc közben. Ha gyakran eltér az egér viselkedése harc közben, a program közbelép. Hasonlóan figyeli a sebességet. Ha túl gyorsan fordul rá a játékos az ellenfelére, mikor az a FOV-ba kerül, egy idő után megint tilt a program.

Összeesküvés elmélet

Tarwada arról ír, hogy ha még nekik is sikerült egy ennyire hatékonyan működő védelmet építeniük, vajon az Activision vagy a Blizzard miért nem képes rá? Az Apex Legends-et is említi, abban ugyanis egy sebesség csalás már ezer éve jelen van. Szerinte ezt is néhány sorral kijavíthatnák, egyszerűen el kellene kezdeni monitorozni, hogy a játékosok mekkora távolságot tesznek meg x idő alatt.

Szerintetek tényleg ennyire egyszerű lenne? Ha igen, vajon miért nem lépnek a nagy kiadók?

https://www.facebook.com/groups/erackgaming/

×