70 millió - Így fogyott eddig a PUBG
2017 óta vesszük a PUBG-t, mint a cukrot. A 70 milliós szám apropóján egy frissített Sanhokkal készülnek a fejlesztők a közösségnek.
2017 óta vesszük a PUBG-t, mint a cukrot. A 70 milliós szám apropóján egy frissített Sanhokkal készülnek a fejlesztők a közösségnek.
2017 óta vesszük a PUBG-t, mint a cukrot. A 70 milliós szám apropóján egy frissített Sanhokkal készülnek a fejlesztők a közösségnek.
Átlépte a PUBG a 70 milliós eladást, jelentette be a PUBG Corp. a tegnapi nap folyamán. A számot a következő frissítésben Sanhok visszatérésével szeretnék megünnepelni.
A nyolcadik szezon frissítés mától elérhető a PC tesztszerveren, konzolokra pedig 20-án érkezik. A teljes megjelenés 22-re van időzítve a Steamen, míg Xbox-on, PS-en és Stadian 30-án várható.
Mud, relics, and ruins. The wait for Season 8 is almost over. #PUBG8 pic.twitter.com/9OdQUjvUXK
— PUBG (@PUBG) July 14, 2020
A PUBG 2017-ben indult, miután Brendan “PlayerUnknown” Greene megunta, hogy más játékokhoz kell igazodnia. Brendan-t tartjuk a Battle Royale játékok atyjának, hiszen az ő nevéhez köthető az az Arma 2-es mod, amiből aztán az egész kategória kinőtt.
Az Early Access megjelenéskor három nap alatt 11 millió dollárt termelt a játék, csupán 4 hónappal a teljes megjelenés után pedig már több mint 1 millió darab fogyott belőle.
Persze az eladások nem tükrözik az aktív játékos számot. 2020 júniusában a legmagasabb egy időben játszó játékos szám 546 ezer volt, míg a rekord több mint 3 millió volt még 2018-ban.
Ti szoktatok még PUBG-zni, vagy már más Battle Royale a favorit?