A Riot Games blogbejegyzésben beszélt arról, hogy mik a céljaik az új és felújított karakterekkel. A jövőben nem szeretnének OP hősöket harcba engedni.

A legfrissebb fejlesztői blogbejegyzésben a Riot Games a jövőben érkező (és már a két ismert új hőst is érintő) karakterek balanszolásáról ír. Az írás tanulsága szerint a közeljövőben nem érkeznek majd olyan hősök, akikkel már a harmadik meccsen egyedül nyerhetünk.

A cél az, hogy időbe teljen kitanulni minden új karaktert.

A fejlesztők szerint azzal, hogy az elején nehezebb lesz használni az új dzsungelest és az aszaszint, hosszú távú egyensúlyt hozhat a játékba. Tökéletes ellenpélda Aphelios, aki már hónapok óta bent lévő karakter, mégis kiugróan magas a tiltási aránya.

A Riot korábbi álláspontja az volt, hogy rövid távra lőtte be a karaktereket, majd ahogy alakultak a számai változtatták menet közben. Ez a módszer azonban rosszul vizsgázott, miután ugyanis a játékosok megtanulták használni a hőst, rendellenesen magas győzelmi arányokat tudtak felmutatni. Ennek következtében sok karakter került bele egy végeláthatatlan nerf örvénybe, mely teljesen használhatatlanná is tehette a szerencsétlenül járt hőst.

Fiddle volt az első hosszú távra tervezett hős az új hullámban.

A Riot saját bevallása szerint már Fiddle új alakjával ezen az ösvényen indult el, melyet követni fog a következő két karakter is. A cél az, hogy mikor megérkeznek a játékba, ne dominálják az Idézők Szurdokát és ne legyen folyamatosan kitiltva sem.

A Riot ettől függetlenül továbbra is figyelemmel fogja kísérni az új hősöket. Ha a fejlesztők úgy érzik, hogy szükséges, erősíteni és gyengíteni is ugyan úgy fogják az új szereplőket, mint az tették a korábbi karakterekkel.

Szerintetek jó döntés ez a Riot részéről, vagy ezzel haszontalanok lesznek a hősök az érkezésükkor?

https://www.facebook.com/groups/erackgaming/

×