A Sony Entertainment is csatlakozik a cégek sorához, akik arra kérik a Facebookot, hogy szabályozzák szigorúbban a gyűlöletkeltő tartalmakat.

Már jó ideje zajlik a #StopHateForProfit kampány. Ennek keretein belül különböző cégek arra akarják rábírni a social media felületeket, hogy ne engedjék a gyűlöletkeltő tartalmak megjelenítését. A PlayStation, vagyis pontosabban a Sony Entertainment is beszállt a kampányba, és az alábbiakat írták:

„A #StopHateForProfit kampány keretein belül globálisan beszüntettük Facebook és Instagram aktivitásunkat, mind a hirdetéseket és a nem hirdetett tartalmak tekintetében, egészen Július végéig. Mi a közös jóért való közös munkában (és játékban) hiszünk.”

Egyebek közt a Microsoft is hasonlóan állt ki a kampány mellett, bár ahogy azt a Gamesindustry.biz is megjegyzi, érdekes, hogy a Facebook Gaming kapcsán mégsem szakították meg velük annyira a kapcsolatot.

Szerintetek lesz hatása ennek a kiállásnak?

https://www.facebook.com/groups/erackgaming/

×