Nem rontottak el semmit, egyszerűen nem gondolkodtak előre a fejlesztők, mikor kiépítették a ranked rendszer működését. Vajon lesz megoldás?

A PUBG-ben mindig érdekes kérdés volt, hogy van-e lehetőségünk pályát választani, és ha igen, akkor is mennyire szabadon. Régen sok gond volt belőle, hogy nem lehetett mondjuk csak egy pályát játszani, ez azonban azóta már csak egy rossz emlék.

A rankeden kicsit másképp működnek a dolgok. A versengő módban a játékosoknak nincs lehetősége pályát választani, a szerver mondja meg, hogy hol lesz a következő csata.

A redditen jelent meg egy érdekes diagramm, mely 150 meccs alapján azt mutatja, a ranked meccsek több, mint 50%-ban Sanhokon játszódnak.

Elsőre ez zavaró és felháborító lehet a fejlesztőkre nézve, azonban nem érdemes azonnal dühbe gurulni. Jó eséllyel a fejlesztők nem próbálják meg manipulálni a mérkőzések helyét, a probléma forrása máshol keresendő.

A Sanhokon lejátszott meccsek a pálya méretéből adódóan sokkal rövidebbek, így ezek a szerverek hamarabb is szabadulnak fel, így gyorsabban indulhatnak itt meccsek. Eközben Erangel és Miramar kifejezetten hosszadalmas összecsapásokat szülhet.

Ennek fényében feltételezhetjük, hogy nincs szó manipulálásról. A fejlesztők szimplán nem gondoltak bele, hogy nem lesz kiegyensúlyozott a rendszer.

Természetesen attól még, hogy nem szándékos a dolog, a sokat rankedező játékosoknak rendkívül zavaró lehet. A PUBG Corp. még nem foglalkozott az üggyel, de mi azért bízunk benne, hogy erre kitalálnak valamilyen megoldást.

Nektek is feltűnt, hogy többen Sanhokoztok, mint amennyit a többi pályán játszotok?

https://www.facebook.com/groups/pubghunkozosseg/

×