A Riot Games korábban több speciális játékmódot is készített a League of Legends-hez. Most megválaszolták, hogy miért lassultak be a folyamatok mostanában.

A League of Legends egy fantasztikus játék, ami évek óta képes lekötni játékosok százezreit naponta. Az egyik legsikeresebb „esportág” is egyben a Riot MOBA-ja. Ám ahhoz, hogy ezt elérhessék a fejlesztők, időről időre fel kellett turbózniuk a játékélményt. Így születtek meg a speciális események és a hozzájuk tartozó játékmódok.

A Teamfight Tactics és az ARAM állandó választható játékmóddá váltak az elmúlt években, valamint hónapokban, a többi viszont egy ciklikus rendszer részét képezik. Ilyen vissza-visszatérő játékmód például az URF, vagy az ARURF, de többször nekifuthattunk már a Star Guardian, vagy a Blood Moon módnak is. Mellettük játszható volt egy Odyssey tematikájú mini-game is, valamint a Nexus Blitz is jó pár boldog órát adott nekünk pár hónappal ezelőtt.

A Riot Games viszont mostanában leállt az új módok készítésével, most viszont azt is elárulták, hogy miért. Egy grafikonnal meg is erősítették a véleményüket, melyet egy blogposzt keretein belül publikáltak:

„Az ilyen jellegű speciális játékmódok jót tesznek a League of Legends vérkeringésének. A baj csak az, hogy nem tartják izgalomban a játékosokat túlságosan sokáig.”

Az ok tehát az, hogy a különleges játékmódot összességében nem kötik le a játékosokat, csak a megjelenésükkor. Mindenki kipróbálja egyszer-kétszer őket kíváncsiságból, majd visszatérnek az alapjátékhoz. Ezzel összességében semmi probléma nincs, ám a fejlesztők így érthetően nem fektetnek túl nagy energiákat a további játékmódok fejlesztésébe. Ez természetesen nem jelenti azt, hogy soha többet nem készítenek új módokat, ám az biztos, hogy jól meg fogják fontolni, hogy készítsenek-e egyet.

https://www.facebook.com/groups/lolhungary/

×