Szóval valaki a marketing csapatban tényleg azt gondolta, hogy teljesen okés kamu terrorcselekményt rendezni, és csak a végén szólni, hogy vicceltünk…

El tudom képzelni azt a megbeszélést, amin ez felmerült. Reméljük azért a marketing csapatban volt legalább valaki, aki jelezte már akkor, hogy lehet, hogy nem a legjobb ötlet ilyennel viccelni…

Korábban már írtunk a témában cikksorozatot, de most egy videóban is összeszedtünk nektek még párat: van itt újságíróknak elküldött, bombának tűnő csipogó csomag, de volt olyan reklámakció is, amit a rendőröknek kellett félbeszakítania…

Nézzük a játékipar tíz legnagyobb PR- és marketing katasztrófáját!

 

Ha tetszett a videó, mindenképp nézzetek szét a csatornánkon, találtok még rengeteg toplistát, összeállítást és lore videókat is mindenféle játékokról. Ha nem akartok lemaradni a további tartalmainkról, mindenképpen iratkozzatok is fel, mert a továbbiakban is sok hasonló videót láthattok még majd tőlünk!

Hallottatok már ezekről? Van olyan, aminek esetleg még szerintetek helye lenne a listán? Írjátok meg kommentben!

×