Szerencsére a komplexitása ellenére is átlátható maradt a killfeed a CS:GO-ban.

Talán a megjelenés óta nem volt olyan hajtás a CS:GO világában, mint az jellemző az elmúlt néhány hétben. Amióta a Riot Games játéka, a VALORANT elindult, a Global Offensive fejlesztői 200%-on pörögnek. Az elmúlt időszakban, a teljesség igénye nélkül érkezett például egy crosshair generátor, mely bár nem tűnik nagy dolognak, a VALORANT előtt szóba sem került a funkció.

Apróbb frissítésekkel is javítják a játékélményt

Sokkal fontosabb a célkereszt készítőnél, hogy a pletykák szerint néhány hónapon belül jöhetnek a 128 tick-es mm szerverek. Ez alapjaiban változtatja meg a játékot, hiszen a közösség nagy része épp azért fizet havi szinten, hogy ilyen szervereken játszhasson. Addig is viszont a fejlesztők további apróságokkal javítják az élményt, most például a kill feed kapott új ikonokat, ahogy arról tegnap beszámoltunk.

Sokan az eddigi legbosszantóbb újdonságnak tartják, ami garantáltan felmérgesíti az ellenfelet.

These new icons will tilt the enemy in just the right way from r/GlobalOffensive

Sőt, már a leghosszabb lehetséges jelzést is összehozták, ahol minden egyszerre történik meg.

the longest possible killfeed with all the new icons from r/GlobalOffensive

Természetesen május további izgalmakat tartogat, kínai forrás szerint például 18-án akár a Source 2 is érkezhet, ezt azonban azóta senki nem erősítette meg.

Ti melyikkel játszotok mostanában? Maradt a jó öreg CS, vagy átnyergeltetek a VALORANT-ra?

https://www.facebook.com/groups/huncsgo/

×