A stun és a slow képességek bizony a tesztelés után most megjelentek az éles szervereken, megborítva kissé a játékot. Te érzed a hatásukat?

A múlt héten írtunk egy részletes leírást arról, hogy az Overwatch fejlesztői alaposan átalakítják egy-egy hős CC képességét.

CC = Crowd Control – Olyan képességek gyűjtőneve, mely több ellenfélre is hatással lehet. Például amelyek akadályozzák, korlátozzák az ellenfelek mozgását, fegyver-vagy képességhasználatát.

„Megértjük, hogy a CC képességek rengeteg frusztrációt okozhatnak. Ha elveszítjük az irányítást karakterünk felett, attól általában nem érezzük jól magunkat” – mondta Jeff Kaplan, vezető fejlesztő a változásokkal kapcsolatban.

Az Overwatch tesztre szolgáló Experimental módjában tehát már a múlt hét óta ki lehetett próbálni a változásokat, most pedig az olyan hősök, mint Mei, McCree vagy Ana, már balanszolva harcolnak az éles szervereken is – olvasható a Blizzard fórumán.

Kép forrása: Blizzard

Érdekes módon az Experimental mód változásain nem módosítottak, minden pontosan úgy került be az éles szerverekre, ahogy a múlt héten azt a teszt kapcsán listázták. Íme minden még egyszer:

Hősváltozások (Már az éles szervereken)

Roadhog

  • A Whole Hog knockback 20 százalékkal nőtt

Reinhardt

  • Az Earthshatter knockdown időtartama 3-ról 2.5 másodpercre csökkent

Sigma

Accretion

  • A knockdown időtartama mostantól fix 0.8 másodperc, ahelyett, hogy a távolság szerint változna
  • A cast time 0.75-ről 0.65 másodpercre csökkent

McCree

  • A flashbang stun időtartama 0.85-ről 0.7 másodpercre csökkent

Mei

  • Az Endothermic Blaster freeze stun időtartama 1.5-ről 1.3 másodpercre csökkent
  • A Blizzard időtartama 5-ről 4.25 másodpercre csökkent

Ana

  • A Sleep időtartama 6-ról 5 másodpercre csökkent

Brigitte

  • A Shield Bash stun időtartama 0.75-ről 0.65 másodpercre csökkent

Szerinted jobb lesz így a játék, hogy csökkentették a CC képességeket?

https://www.facebook.com/groups/overwatchhun/

×