Az Overwatch CC változások elérték az éles szervereket – Minden aktív
A stun és a slow képességek bizony a tesztelés után most megjelentek az éles szervereken, megborítva kissé a játékot. Te érzed a hatásukat?
A stun és a slow képességek bizony a tesztelés után most megjelentek az éles szervereken, megborítva kissé a játékot. Te érzed a hatásukat?
A stun és a slow képességek bizony a tesztelés után most megjelentek az éles szervereken, megborítva kissé a játékot. Te érzed a hatásukat?
A múlt héten írtunk egy részletes leírást arról, hogy az Overwatch fejlesztői alaposan átalakítják egy-egy hős CC képességét.
CC = Crowd Control – Olyan képességek gyűjtőneve, mely több ellenfélre is hatással lehet. Például amelyek akadályozzák, korlátozzák az ellenfelek mozgását, fegyver-vagy képességhasználatát.
„Megértjük, hogy a CC képességek rengeteg frusztrációt okozhatnak. Ha elveszítjük az irányítást karakterünk felett, attól általában nem érezzük jól magunkat” – mondta Jeff Kaplan, vezető fejlesztő a változásokkal kapcsolatban.
Az Overwatch tesztre szolgáló Experimental módjában tehát már a múlt hét óta ki lehetett próbálni a változásokat, most pedig az olyan hősök, mint Mei, McCree vagy Ana, már balanszolva harcolnak az éles szervereken is – olvasható a Blizzard fórumán.
Érdekes módon az Experimental mód változásain nem módosítottak, minden pontosan úgy került be az éles szerverekre, ahogy a múlt héten azt a teszt kapcsán listázták. Íme minden még egyszer:
Hősváltozások (Már az éles szervereken)
Roadhog
Reinhardt
Sigma
Accretion
McCree
Mei
Ana
Brigitte
Szerinted jobb lesz így a játék, hogy csökkentették a CC képességeket?