Egy ESL közvetítés során hangzott el, érkezhetnek a 128 tickes mm szerverek.

Egészen komikus ami a CS:GO körül történik az elmúlt időszakban. Miután hosszú hónapokon és éveken át azt érezte a közösség, hogy a fejlesztők a lehető legkevesebb energiát fektetik a játékba, most nagyot fordult a kocka. Mióta a VALORANT megmutatta magát, a Global Offensive fejlesztői, mint a kis angyalok kezdték el szállítani a frissítéseket.

Felpörögtek az események

A VALORANT még csak zárt béta állapotban játszható, sőt, ranked sincs, minden lejátszott meccs tét nélkül megy. Ennek ellenére már most rengeteg olyan funkciója van, ami a CS:GO-ból a mai napig hiányzik. Ahhoz például, hogy egy célkeresztet csináljunk CS-ben, vagy a netről kellett kimásolni egyet, vagy a közösség által készített pályákon összeállítani. Miközben ez a módszer egyébként hatékony, elvárható lenne, hogy 2020-ban a játék egy natív módszert is kínáljon erre.

A VALORANT béta beépített célkereszt készítő menüponttal érkezett, a CS fejlesztői pedig napokon belül lemásolták azt!

Van azonban egy másik hatalmas előnye a VALORANT-nak a CS-vel szemben. A Riot fps játéka az első pillanattól kezdve 128 tick-es szervereken megy, ami azt jelenti, hogy a játék dupla annyiszor frissít adatokat, mint a VALVE játéka.

A CS:GO fejlesztői eddig két magyarázattal védekeztek:

  • Először is szerintük nincs nagy különbség 64 és 128 tick között,
  • másodszor pedig állításuk szerint túlságosan nagy a gépigénye a 128 tick-es szervereknek.

Utóbbira a VALORANT tökéletesen rácáfolt, ugyanis a Riot játéka tényleg bármilyen PC-n képes elfutni, maximum meg kell kötnünk bizonyos kompromisszumokat, ezek a játékok viszont egyébként sem a grafikájukról szólnak.

Az, hogy milyen különbség van a 64 és 128 tick között egy nehezebb kérdés, vannak pró és kontra érvek mindkét oldalon, de ha úgy sincs különbség, igazából jöhetett is volna a változás, nem?

Hát most úgy néz ki végre megkapjuk!

A Vitality – NiP összecsapás előtt beszélgettek az ESL kommentátorai arról, hogy milyen bosszantó, mikor egy, már jól begyakorolt gránátot MM-en nem tudsz bedobni, mert másképp működik, mint 128 tick-en. Utólag az egész szituáció szándékosan előidézetnek tűnik, HenryG válasza viszont ledobta az atomot.

Az elemző szerint bizonyos információk birtokában van és kijelentette, néhány hónapon belül jönnek a 128 tickes, hivatalos MM szerverek!

Természetesen a sem a VALVE, sem pedig a játék fejlesztőcsapata nem kommentálta az esetet. Az ESL-ről tudjuk, hogy nagyon közeli kapcsolatot ápolnak a fejlesztőkkel, így nehezen elképzelhető, hogy ilyen, még ha tudnak is valamit, ok nélkül hangzana el a közvetítésük alatt.

Egyelőre nem érkezett több infó az üggyel kapcsolatban, amikor újabb dolgok derülnek ki, mi megírjuk nektek.

Ti örülnétek a 128 tick-es mm szervereknek, vagy szerintetek is haszontalan változtatás lenne?

https://www.facebook.com/groups/huncsgo/

×