PUBG

Váratlan jó hír – Megelőző Anti-Cheatet fejleszt a PUBG Corp.

Rengeteg vád érte mostanában a PUBG fejlesztőit az elszaporodott csalók miatt. Úgy tűnik azonban, a cégnél végig figyelemmel kísérték a problémát, és a színfalak mögött dolgoztak is a megoldáson.

„A csalók mindig egy lépéssel előttünk jártak, hiszen minden fejlesztésünk publikus volt előttük. Ezért úgy döntöttünk, hogy a következő Anti-Cheat megoldást teljes titokban fejlesztjük ki. Emiatt persze úgy tűnt, mintha magukra hagynánk a játékosokat, de 2020-ban végre kiderül, min dolgoztunk idáig.”

A megelőzésen lesz a hangsúly

Az új Anti-Cheat nem elkapni akarja a csalókat, hanem még azelőtt kiszűrni, hogy egyáltalán lehetőségük lenne csalni. Fejlesztői oldalról támadják tehát a csalásokat, felismerhetővé teszik őket még a beindítás előtt.

Két fő módszerrel fogják mindezt elérni, a kétfaktoros hitelesítéssel és a kódba biztonságosabbá tételével.

A kétfaktoros hitelesítés az ellopott, és aztán lecsalt accountok növekvő számát fogja visszaszorítani. Ez elérhető lesz SMS, vagy egyszeri jelszó lehívásával is. A kódolással kapcsolatban pedig azt akadályozzák meg, hogy a cheat program belenyúlhasson a játékba.

Jobban védik majd a fegyverek, járművek és mozgás kódsorait, hogy semmilyen külső program ne módosíthassa az előre betáplált értékeket. Vagyis minden úgy működjön, ahogy a fejlesztők eredetileg akarták. Ezáltal nincs több falon átmenő, aimbotos, repülő autós csalás.

Újfajta bannolás

Tovább fejlesztik a hardveres ban rendszert, valamint az automatikusan, algoritmussal kiosztott eltiltásokat is. Kibővítik a csalások felismerését, és fejlesztik az automatikus analízist a gyanús tevékenységekre. És ha valakit rajtakapnak, az időleges bannok helyett mostantól szinte csak perma bannolást fognak osztogatni.

A cél tehát egyértelmű és örvendetes. Amelyik account csalt, az soha ne térhessen vissza a játékba.

Újabb teljesítménynövelés

Természetesen a csalók mellett az állandó mikrolagok és 100%-os CPU használat problémája is megoldásra vár, de erre is választ kaptunk a Dev Letter soraiból.

Optimalizálják a streaming lehetőségeket és az animációkat, fejlesztik a játékon belüli GPU teljesítményt. Sőt, mivel a PUBG Lite projektet bezárták, a gyengébb PC-k is újfajta támogatást kapnak a játékban.

Ezen kívül a DDos és Packet Loss problémákra külön is ráfekszenek a fejlesztők, hogy az EU és NA játékosok is végre nyugodtan játszhassanak.

A változásokat 2020 júniusában élesítik, nem kell tehát már sokat várnunk a legújabb Dev Letter szerint.

DV

Korábbi cikkek

Közelharcban erős: így szereld fel a Warzone legújabb SMG-jét

2024.04.07. – A Warzone és Modern Warfare III legújabb szezonja néhány nappal ezelőtt, április harmadikán vette kezdetét.…

4 óra telt el azóta...

Ezt tudja manapság egy gamer laptop 2 millió forintért

2024.04.07. – Egy időben meglehetősen rossz volt a gamer laptopok megítélése. Tegyük hozzá, hogy nem…

4 óra telt el azóta...

A Valve gyakorlatilag teljesen megölte a külsős Counter-Strike 2 oldalakat

2024.04.07. – A Valve nem sokat pihent a Major után. A Counter-Strike 2 Majort a CSGOEmpire gárdája…

4 óra telt el azóta...

Mint egy álom, úgy fog futni PS5-ön a Sea of Thieves

Bódi Dániel 2024.04.07. - Egy alapvetően multiplayer játéknál nem egy nagy hátrány, ha a legtöbb…

5 óra telt el azóta...

Örök emlék: így égetik bele magukat az RGB RAM-ok a videokártyákba

2024.04.07. – Míg egykor csak néhány periféria kiváltsága volt az RGB világítás, addig manapság már…

5 óra telt el azóta...

Hihetetlen, de egyre többen játszanak a Warzone-nal és a MW 3-mal

2024.04.07. – A Call of Duty: Warzone kliense a negyedik születésnapját ünnepelhette idén márciusban. A…

5 óra telt el azóta...