Rengeteg vád érte mostanában a PUBG fejlesztőit az elszaporodott csalók miatt. Úgy tűnik azonban, a cégnél végig figyelemmel kísérték a problémát, és a színfalak mögött dolgoztak is a megoldáson.
„A csalók mindig egy lépéssel előttünk jártak, hiszen minden fejlesztésünk publikus volt előttük. Ezért úgy döntöttünk, hogy a következő Anti-Cheat megoldást teljes titokban fejlesztjük ki. Emiatt persze úgy tűnt, mintha magukra hagynánk a játékosokat, de 2020-ban végre kiderül, min dolgoztunk idáig.”
Az új Anti-Cheat nem elkapni akarja a csalókat, hanem még azelőtt kiszűrni, hogy egyáltalán lehetőségük lenne csalni. Fejlesztői oldalról támadják tehát a csalásokat, felismerhetővé teszik őket még a beindítás előtt.
Két fő módszerrel fogják mindezt elérni, a kétfaktoros hitelesítéssel és a kódba biztonságosabbá tételével.
A kétfaktoros hitelesítés az ellopott, és aztán lecsalt accountok növekvő számát fogja visszaszorítani. Ez elérhető lesz SMS, vagy egyszeri jelszó lehívásával is. A kódolással kapcsolatban pedig azt akadályozzák meg, hogy a cheat program belenyúlhasson a játékba.
Jobban védik majd a fegyverek, járművek és mozgás kódsorait, hogy semmilyen külső program ne módosíthassa az előre betáplált értékeket. Vagyis minden úgy működjön, ahogy a fejlesztők eredetileg akarták. Ezáltal nincs több falon átmenő, aimbotos, repülő autós csalás.
Tovább fejlesztik a hardveres ban rendszert, valamint az automatikusan, algoritmussal kiosztott eltiltásokat is. Kibővítik a csalások felismerését, és fejlesztik az automatikus analízist a gyanús tevékenységekre. És ha valakit rajtakapnak, az időleges bannok helyett mostantól szinte csak perma bannolást fognak osztogatni.
A cél tehát egyértelmű és örvendetes. Amelyik account csalt, az soha ne térhessen vissza a játékba.
Természetesen a csalók mellett az állandó mikrolagok és 100%-os CPU használat problémája is megoldásra vár, de erre is választ kaptunk a Dev Letter soraiból.
Optimalizálják a streaming lehetőségeket és az animációkat, fejlesztik a játékon belüli GPU teljesítményt. Sőt, mivel a PUBG Lite projektet bezárták, a gyengébb PC-k is újfajta támogatást kapnak a játékban.
Ezen kívül a DDos és Packet Loss problémákra külön is ráfekszenek a fejlesztők, hogy az EU és NA játékosok is végre nyugodtan játszhassanak.
A változásokat 2020 júniusában élesítik, nem kell tehát már sokat várnunk a legújabb Dev Letter szerint.
2024.04.07. – A Warzone és Modern Warfare III legújabb szezonja néhány nappal ezelőtt, április harmadikán vette kezdetét.…
2024.04.07. – Egy időben meglehetősen rossz volt a gamer laptopok megítélése. Tegyük hozzá, hogy nem…
2024.04.07. – A Valve nem sokat pihent a Major után. A Counter-Strike 2 Majort a CSGOEmpire gárdája…
Bódi Dániel 2024.04.07. - Egy alapvetően multiplayer játéknál nem egy nagy hátrány, ha a legtöbb…
2024.04.07. – Míg egykor csak néhány periféria kiváltsága volt az RGB világítás, addig manapság már…
2024.04.07. – A Call of Duty: Warzone kliense a negyedik születésnapját ünnepelhette idén márciusban. A…