Az Experimental Mode legutóbb tesztelt frissítései után a hősváltozások tegnap bekerültek az éles szerverekre is. Mutatjuk még egyszer a változásokat.

Aki lemaradt volna róla, április 1-jén új tesztidőszak indult az Overwatch életében, mely az Experimental módnak köszönhetően konzolon is elérhető volt. Itt alapvetően néhány hősváltozást teszteltek a fejlesztők, amivel úgy tűnik, hogy a teszt alatt elégedettek voltak, így tegnap minden változás bekerült az éles szerverekre.

Mostantól tehát minden itt felsorolt változás már él a játékban. Ahogy korábban is írtunk, a következő hősök változtak:

Ashe

Kép forrása: Blizzard

The Viper

  • A tárkapacitás 12-ről 15-re nőtt
  • A scope nélküli lövések száma a maximális szórás elérése érdekében 4-ről 6-ra nőtt
  • Scope nélkül gyorsabban tudunk lőni, miután scope használatával lőttünk
  • Scope-lövés után gyorsabban tudunk újratölteni

Genji

Shuriken

  • A recovery 0.75-ről 0.65 másodpercre csökkent

Mei

Kép forrása: Blizzard

Endothermic Blaster

  • A maximális lőszer száma 200-ról 120-ra csökkent

Endothermic Blaster (Secondary Fire)

  • Az ammo cost 20-ról 10-re csökkent

Pharah

Kép forrása: Blizzard

Rocket Launcher

  • A robbanás sebzése 65-ről 80-ra nőtt
  • Az impact damage 55-ről 40-re csökkent

Reinhardt

General

  • A Steadfast passzív knockback ellenállása 50-ről 30 százalékra csökkent

Te melyik változásnak örülsz leginkább?

https://www.facebook.com/groups/overwatchhun/

×