Tegnap új frissítések tesztelése indult a Rainbow Six: Siege tesztkliensén, így bárki kipróbálhatja, milyen változásokat terveznek a fejlesztők a jövőben.

Nemrég a fejlesztők több dologról is beszámoltak a Rainbow Six: Siege fejlesztése kapcsán. Első körben arról meséltek, hogy a változások tesztelése során az a jó, hogyha a profik kissé elégedetlenek, illetve azt is jelezték a játékosoknak, hogy a koronavírus-járvány miatt a frissítések esetleg késhetnek.

Nos, ennek ellenére tegnap elindult egy új tesztfolyamat a tesztszerveren, ahol nagyjából már látható, hogy a tervek szerint hogyan változtatnának az operátorokon. Persze most is igaz, hogy tesztszerveren a tapasztalt változások nem biztos, hogy majd ilyen formában kerülnek az éles szerverre.

A március 31-én indult teszt során néhány hibajavítás mellett az alábbi operátorok változnak:

BUCK

  • A Frag gránát helyett Claymore-t kap
  • Megnőtt a Skeleton Key tárkapacitása 5-tel. (Most már 25+1 a tárkapacitás)

A Ubisoft úgy gondolta, hogy Buck amúgy is túl erős támadó, és talán a gránáttal együtt kicsit túlzottan is. A Calymore talán kicsit visszafogja.

CAVEIRA

  • Az M12 Razor Holographic Sight-ot kapott

JAGER

  • Jager mozgási sebessége és páncélja megváltozott: most már 2 speed / 2 armor operátor

A Ubisoft szerint Jager nagyon jó roamer operátor, a változásokkal ezt a potenciált próbálják egy kicsit csökkenteni.

MOZZIE

  • A Super Shorty másodlagos fegyver eltávolítva

A Ubisoft úgy gondolja, hogy Mozzie is igen erős védő és roaming karakter, akit kissé vissza kell fogni.

YING

  • Mostantól 3 helyett 4 Candela használható
  • Claymore helyett mostantól Füstgránát használható
  • A T-95 LSW sebzése 43-ról 46-ra nőtt

Az a tapasztalat, hogy Ying egyre kevésbé vesz részt a harcokban, így a Ubisoft úgy gondolta, hogy épp itt az ideje egy buffnak.

TCSG12 fegyverváltozások (Kaid, Goyo)

  • A fegyver egy plusz tárat kapott
  • Csökkent a TCSG12 sebzése 84-ről 55-re

Továbbra is az látszik tehát, hogy a Ubisoft elsősorban az alapján alakítja az operátorokat, hogy azok milyen arányban vesznek részt a meccseken. Amennyiben úgy tűnik, hogy valaki komoly hatást gyakorol a győzelmi rátára, jön a nerf. Ellenkező esetben pedig a buff.

Te mennyire értesz egyet a változásokkal? Jó lenne, ha így kerülne be a tesztszerverre?

https://www.facebook.com/groups/erackgaming/

×