A következő eseményben durván két-három League of Legends meccsre lesz szükségünk minden nap, ha ki szeretnénk majd venni egy prestige kinézetet.

Justin „Xenogenic” Hanson, a League of Legends vezető designere adott ki egy hosszabb tájékoztatást arról, hogy milyen változtatásokat terveznek bevezetni a következő esemény belépőjével kapcsolatban.

Úgy tűnik, az utóbbi változtatások a Night and Dawn és Mecha Kingdom eventekben túl egyszerűvé tették a prestige skinek feloldását. A fejlesztők az összegyűjtött információk alapján úgy határoztak, hogy a következő eseménytől kezdve kicsit megnehezítik a játékosok dolgát.

Valami, amiért tényleg meg kell dolgozni.

Így fogalmazott Xenogenic ezekkel a különösen ritka skinekkel kapcsolatban. Érthető egyébként a döntésük, ugyanis akik a Riot Games játékát mainelik, a prestige skin mellett is bőven vehettek ki tartalmakat a belépőkből. Ezáltal a skin nyilván veszít a szellemi értékéből.

A vezető designer kiemeli, a Mecha Kingdom esemény alatt azoknak is összejött a Prestige Mecha Kingdom Garen, akik nem is játszanak igazán sokat a játékkal.

Az elmúlt 2 esemény folyamán durván másfél meccsre volt szükség naponta, hogy összejöjjön a prestige skinre az elegendő token. Ezt a határt a Riot a Galaxies belépőnél 2-3 meccsre emelte fel. Aki egy kicsit is többet tolja a casual rétegnél, így is simán összegyűjti majd a pontokat.

Az új infók közt szerepel továbbá, hogy a meccsenként kapott pontok leosztása is változik. Eddig a Summoners Riften 12 pontot tokent kaptunk győzelemért és 6-ot vereségért, mostantól ez 10/5-ös leosztásban kerül kiosztásra. Az ARAM pontok is változnak, az eddigi 8/4 helyett mindössze 6/3 pont jár majd.

Ti örültök a változásnak? Visszanyerik a prestige skinek a valódi presztizsüket, vagy ti úgy érzitek, hogy eddig is eléggé meg kellett értük dolgozni? Végülis, nem csak egy skinről szól az egész belépő, nem igaz?

https://www.facebook.com/groups/lolhungary/

×