A gyártó a COVID-19 járványra próbálja felhívni a figyelmet.


Ismerős, mégis új dizájnnal jelentkezett a Razer, akik a koronavírus-járványra kívánják felhívni a figyelmet, vagyis pontosabban a megelőzésre. Ennek köszönhetően a cég ikonikus kígyói eltávolodtak egymástól, ezzel azt szimbolizálva, hogy érdemes megtartani a megfelelő távolságot, amennyiben úgy döntenénk, hogy kimozdulunk. A cseppfertőzéssel terjedő járvány ellen ugyanis egyelőre még nem létezik ellenszer, így az immunrendszerünk erősségétől függ, hogy hogyan vészeljük át egy esetleges koronavírusos megbetegedést.

Íme az új logó

A logó természetesen csupán ideiglenesen változott meg, ez egyébként gyakori a cégnél, legutóbb valentin nap alkalmából gondolták újra a logójukat. Noha üdvözölendő a lépés, nem a Razer találta ki a spanyol viaszt, ugyanis az utóbbi időben több koncepciót is felkapott az internet népe, amelyek rendkívül ötletesek voltak, ennek ellenére nem éltek vele a cégek, legalábbis idáig:

Nektek hogy tetszik az új logó?

https://www.facebook.com/groups/erackgaming/

×