Úgy tűnik, végre kijavították a fejlesztők a PUBG-ben a mikrolagokat
A legutóbbi frissítés után több visszajelzés is arról tanúskodik, a hiba egyik fele végre megoldódott.
A legutóbbi frissítés után több visszajelzés is arról tanúskodik, a hiba egyik fele végre megoldódott.
A legutóbbi frissítés után több visszajelzés is arról tanúskodik, a hiba egyik fele végre megoldódott.
A PUBG régre visszanyúló hibája a játékosok által tapasztalható mikrolag, melynek egyszerre lehetnek szerver és kliens oldali okai is. A 6.2-es frissítés óta folyamatosan zuhanó játékosszám a legújabb frissítés után talán elkezdhet normalizálódni.
Todays patch is better. (At least for me) from PUBATTLEGROUNDS
Bár a korábban is jelzett 100%-os processzorhasználati gond továbbra sem oldódott meg, ez is már egy nagy lépés a jó irányba.
A fejlesztők és a PUBG Reddit moderátorai arra kérték a közösséget, hogy ITT jelezzék ha 100%-os processzorhasználatot érzékelnek. A fejlesztők próbálják a lehető legtöbb infót összegyűjteni a hibáról, hogy majd hatékonyan tudják javítani azokat.
Nektek javult a játék teljesítménye a tegnapi frissítést követően? Bár a 100%-os procihasználat nem szerencsés, ha mellett végre röccenésmentesen fut a játék, talán el tudunk tekinteni mellette.