Zakatol előre a Warzone-vonat, a gamer közösség a visszajelzések alapján eddig imádja az új Battle Royale-t. Vannak viszont, akik hibákba ütköztek, nekik itt egy kis segítség.

Már lassan egy napja játszható a Call of Duty széria legújabb Battle Royale-ja, a Warzone. A 2019-es Modern Warfare-be csomagolt, egyébként mindenki számára elérhető játékmód bombaként robbant a köztudatba. A streamerek és a kategória rajongói egyaránt rákaptak az új játék adta lehetőségekre, rekord közeli nézettséget és érdeklődést generált már az első nap az Activision játéka.

Azonban sokaknak nem volt felhőtlen a premier, sajnos egy igencsak minőségi játékról beszélünk, ami rendesen meg tudja dolgozni a gépünket. Többeknek kifagyott a játék, vagy csak élvezhetetlenné tették a játékmenetet a lagok.

Ezek bizonyos esetekben javíthatók.

Ha ilyesmivel találkozunk és a rendszer követelményeknek megfelel a gépünk, lehetséges, hogy önerőből meg tudjuk menteni a helyzetet. Most összegyűjtöttünk pár megoldást, amit különböző fórumokon osztottak meg a játékosok.

Miket tehetünk annak érdekében, hogy ne szaggasson, vagy crash-eljen a Warzone?

Íme egy lista:

  • Keresd fel a játék telepítési mappáját. Nyisd meg a Call of Duty Modern Warfare mappát, amin belül megtalálod a „main” nevű mappát. Töröld a tartalmát.
  • Keresd meg a Dokumentumokon belül a Call of Duty Modern Warfare mappát. Ott a „Players” nevű mappát kell majd megnyisd. Ha található benne egy „ppsod.dat” nevű fájl, töröld. Ha nincs benne, az jó jel. Ha két mappát találsz „Players” néven – players/players2 – nézd át mind a kettőt, ha felbukkan a „ppsod.dat” nevű fájl, mindenképp töröld.
  • Nyisd meg a Fájlkezelőt (Ctrl+Alt+Del) és zárj be minden egyéb Battle.nethez kapcsolódó folyamatot.
  • Keress rá a „%programdata%” mappára a keresővel (Windows gomb+R) és töröld belőle a „Blizzard Entertainment” mappát.
  • Nvidia kártyák esetében: A „ProgramData” mappában keresd meg az „Nvidia Corporation” mappát. Ezen belül töröld az „NV_Cache” mappa teljes tartalmát.
  • AMD kártyák esetében: Navigálj a következő mappába -> C:\Users\a felhasználóneved\appdata\local\amd. Innen töröld a „DXCache” és a „GLCache” mappák teljes tartalmát.
  • Sok esetben a beépített funkciók is segítenek, érdemes kipróbálni a „Scan and Repair” funkciót a Battle.net Launcheren keresztül.

Reméljük többeteknek sikerült orvosolni a problémákat. Jó játékot kívánunk!

https://www.facebook.com/groups/warzonehungary/

×