A születésnapi frissítés óta is rengeteg hibával küzd a Hearthstone kliens, a sok bejelentés miatt közleményt adott ki a Blizzard Support.

Mindenki nagy örömmel várta a Hearthstone születésnapi frissítését, hiszen a kiadó előzetese rengeteg ajándékot lengetett be. A szokásosnál magasabb jutalmak a Legendary Quest Line alatt, és ingyenes ajándékok a Spirit of Competitionnek köszönhetően. A küldetések azonban hibásan érkeztek, és úgy tűnik a Hearthstone kliens sem bírja a megnövekedett érdeklődést.

A Blizzardnak közleményt kellett kiadni a sok hibabejelentés miatt.

„Üdv mindenkinek,

a fejlesztő csapat azonosította a hibát, ami a játék kifagyásához vezet a gyűjtemény nézegetése közben. Sajnos egyelőre nem tudjuk megoldani a problémát, de már dolgozunk a megoldáson.

Addig is adunk pár tippet, amit érdemes kipróbálnotok, ha játszani szeretnétek.

  • A játék elindítása után várjatok 2-3 másodpercet a Napi küldetések képernyőjén, mielőtt bárhova kattintanátok. Ez segítheti a gyűjtemény betöltését a háttérben, és megakadályozhatja a hibát.
  • Bejelentkezés előtt válts át egy másik régióra, jelentkezz be, majd lépj ki és válts vissza az eredeti régióra.

Reméljük ezekkel a megoldásokkal mindenki képes lesz kihúzni a hibajavító frissítésig. Köszönjük a türelmet és a bug azonosításában nyújtott segítségeteket.”

Aki tehát hasonló problémát tapasztal, kövesse a Blizzard Support tanácsait, hátha sikerrel jár a javításig.

 

×