Mark Yetter ezúttal egy részletesebb listával érkezett, a korábban vázolt League of Legends változtatások kerültek ezúttal is a reflektorfénybe.

Néhány nappal ezelőtt Mark „Scruffy” Yetter, a Riot Games játékmenetért felelős csapatának vezetője vázolta a következő, 10.5-ös frissítés tartalmait.

Most egy újabb, sokkal részletesebb listával szolgált a League of Legends közösségnek, amiben egy egészen érdekes változtatást közölt a játékosokkal.

A következő ciklustól kezdve a közelharcban ékeskedő karakterek több sebzést fognak okozni a tornyoknak, mint a távolsági hősök. Utóbbiak 20%-kal fognak kevesebbet ártani a struktúrákra, mint most.

Ráadásul a tornyok Bulwark passzívja is erősödni fog. Jelenleg 35 bónusz páncélt és varázsellenállást kapnak minden egyes közelben tanyázó ellenséges hős után. Ez a szám a 10.5-ben 45-re fog emelkedni.

 

Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy például az ADC játékosok lassabban fogják tudni aprítani a tornyokat. Ez persze hatással lesz a többi ösvényre is, az olyan toposok, mint Urgot, Quinn, vagy Teemo valószínűleg lejjebb fognak csúszni a ranglétrán.

Persze ha sikerül leküzdeni egy plate-et a tornyokról, összességében jobban meg fogja érni, ugyanis ezért a 120 arany helyett a következő frissítéstől kezdve 160-at fogunk kapni. Nem tűnik soknak, de a korai játékfázisban sokat tud számítani „ingyen” 40 arany.

A toposok örülhetnek, stabilnak tűnik a Hydra tárgyak erősítése, valamint a tornyok átalakítása is összességében kedvező lehet a felső ösvényesek játékstílusának. Jól láthatóan ez a Riot Games első lépése a toposok megsegítésének útján.

https://www.facebook.com/groups/lolhungary/

×