A PUBG Corp. ismét üzent a játékosbázisnak. Elárulták, hogy folyamatosan monitorozzák a visszajelzéseket.

A PUBG Corp. továbbra sem áll a helyzet magaslatán, viszont az utóbbi hetek panaszai után a kommunikációjukban is reflektáltak a felmerülő hibákra és vádakra. Persze ettől függetlenül továbbra sincs még megoldás a hibákra, de jó pont, hogy nem próbálják szőnyeg alá seperni a problémákat. Ezúttal Hawkinz, a PUBG Corp. kommunikációs menedzsere szólalt meg:

„Láttam, hogy néhány játékos úgy érzi, hogy elfogytak az erőforrások és takaréklángon ég a PUBG. Ez határozottan nem igaz, ugyanis 100 meghirdetett álláspozíciónk van épp. Rengeteg hiba vár megoldásra, ami több időt vesz igénybe, de ettől függetlenül nem fáradtunk bele a próbálkozásba. 

Azt is láttam, hogy egyes játékosok aggódnak amiatt, hogy nem törődünk a nyugati játékosokkal.

Elárulom nektek, hogy a koreai stábtagok, beleértve a magasabb beosztásban lévő fejlesztők is mind napi szinten olvassák a Redditet és nagyra értékelik a tapasztalatokat. 

Nyilvánvalóan kihívást jelent egy globális játék kiszolgálása, hiszen halljuk a visszajelzést az összes régióból. De őszintén szólva a panaszok világszinten nézve most valóban rendkívül egyöntetű.”

Hawkinz azt is elárulta, hogy a következő hónapban a TDM mechanikára fognak koncentrálni. Többek között az előre beállított fegyverpárosítások (loadout) testreszabása van tervben.

Őszintén remélem, hogy hamarosan megoldják a felmerülő problémákat és minden folytatódik tovább a rendes kerékvágásában.

https://www.facebook.com/groups/pubghunkozosseg/

×