Egy TikTok poszt akár 54 milliót is hozhat a konyhára
A TikTok közösségi platform azzal, hogy egyre népszerűbb, lehetőséget teremt arra, hogy a felhasználók elképesztő összegeket keressenek vele.
A TikTok közösségi platform azzal, hogy egyre népszerűbb, lehetőséget teremt arra, hogy a felhasználók elképesztő összegeket keressenek vele.
A TikTok közösségi platform azzal, hogy egyre népszerűbb, lehetőséget teremt arra, hogy a felhasználók elképesztő összegeket keressenek vele.
Nemrég egy kutatásból kiderült, hogy a kínai TikTok nevű applikáció influencerei akár 175 ezer dollárt, azaz több mint 54 millió forintnak megfelelő összeget is kereshetnek egyetlen bejegyzéssel – írja a TweakTown.
Persze a fenti összeghez nagyon népszerűnek kell lenni, de elmondható, hogy egy-egy influncer igen komoly összegeket szerezhet akár egyetlen posztból is az applikációval. Az amerikai Morning Consult korábban szintén kutatást végzett a témában. Akkor kiderült, hogy az Egyesült Államokban élő 13-38 éves emberek több mint fele szeretne influencer lenni. Ez Magyarországon a 18 éven alattiak körében 24 százalék.
A brit Online Casinos szakemberei szerint a TikTok olyan gyorsan növekszik, hogy a fenti összeg jövőre már az 1 millió dollárt (kb. 312,8 millió forint) is elérheti – fogalmaz a HVG.
Jelenleg a legnépszerűbb TikToker a 17 éves Loren Gray, aki olykor 175 ezer dollárt is kereshet posztjaival. Már több mint 39 millió követője van, TikTok videóira pedig minden nap több mint 2 millió lájk érkezik. A fiatal influencer több neves céggel is szponzori szerződésben áll, mint a Virgil Records vagy a Capital Records.
@lorengrayi can’t be the only person who’s thrown off by this audio every time .♬ My Heart Went Oops – Tiagz
Az Online Casinos becslései szerint egy TikToker követőként 0,005 dollárt (kb. 1,5 forint) kereshet a szponzorált tartalmakból. Ha tehát az influencer eléri a 200 milliós elérést, akkor akár 1 millió dollárt, több mint 300 millió forintot kereshet egyetlen nap alatt.
Nem túl rossz fizetés egy rövid videóért, igaz?