Szándékosan reklámozta magát pornófilmmel az esport fogadási oldal
Felkeresték a híres pornósztárt, majd az akció hátterében, szándékosan rejtették el reklámüzenetüket a LootBet marketingesei.
Felkeresték a híres pornósztárt, majd az akció hátterében, szándékosan rejtették el reklámüzenetüket a LootBet marketingesei.
Felkeresték a híres pornósztárt, majd az akció hátterében, szándékosan rejtették el reklámüzenetüket a LootBet marketingesei.
„Nagyon egyedi és hatékony módszer” – nyilatkozta a felnőttfilmes Freya Stein legújabb hirdetése kapcsán. A hölgy nem ismeretlen a gamer világban jártasak számára, hiszen pornográf tartalmai mellett Dota 2 kontenteket is gyárt. Egyik videójában ráadásul úgy tűnt, össze is mosta a kettőt. Legalábbis elsőre véletlennek tűnt.
Hello @SirActionSlacks did you know there is a pornographic video on the internet with 1,616,610 views that includes footage from Midas Mode 2.0?
— Anthony Hodgson (@scantzor) February 10, 2020
A dolog ugyanis tényleg annyira „diszkrét”, hogy kezdetben mindenki azt hitte, egyszerű véletlenről beszélünk. Ahogy azonban (szigorúan marketing célokból) kielemezték a videót, egy furcsaságra lettek figyelmesek.
A film sztorija szerint a spontán akció közben hőseink futni hagyják az éppen zajló Dota 2 meccset. De ha így van, miért változik meg két jelenet között a monitor képe?
Az egyik képen még Dota 2 meccs, a másikon már egy egyértelmű hirdetés kapott helyet, mely deposit bonus-t ajánlott a felhasználóknak. A Dota 2 világában jól ismert moonduckTV igazgatója utána is ment a történetnek, és felkereste Freyát az üggyel kapcsolatban.
A színésznő elárulta, a LootBet megkeresésére készült a videó, ahol arra kérték, hogy népszerűsítse az oldalt egy felnőttfilmen keresztül. A marketing koncepció több helyen is módosult a megbeszélések során, végül ez lett belőle.
„Nagyon egyedi és hatékony módszer. Az orosz vállalatok egyre többet használják ezt a technikát, hogy minél több ember találkozzon a termékeikkel, szolgáltatásaikkal.”
Az alapos utánajárásból kiderült továbbá az is, hogy a reklám ezen fajtája semmilyen hatályos rendelkezést nem sért. Az már más kérdés, hogy a társadalmi elfogadásra törő esport világ megítélésének nem biztos, hogy használ.