Azon gondolkoztunk, milyen jövőt tudunk elképzelni a problémás, a Rainbow Six: Siege-ből ismét kivett Clash operátornak. Neked lenne pár tipped?

Nyilván már mindenki hallott róla, hogy Clash már harmadjára került le valamilyen hiba miatt a Rainbow Six: Siege játszható operátorainak listájáról. Tavaly nyáron vették ki először, akkor igen hosszú ideig volt elérhetetlen, majd a tavaly decemberi tiltás után januárban kaptunk vissza, elvileg tökéletesen. Nem tartott sokáig az öröm, mivel már másnap új hibát tapasztaltak nála, egy új hiba kapcsán pedig néhány napja vették ki. A játék fejlesztői az idei Six Invitational verseny alkalmával is megemlítették Clash-t, mint azt az operátort, akit a leginkább át szeretnének dolgozni.

Azóta elgondolkoztunk, vajon mi lenne a jó megoldás? A probléma ugyanis mindenképpen a pajzs, hiszen rendszeresen az okozza a hibát.

Kép forrása: Ubisoft

A pajzs globális problémája

A pajzs mindig egy érdekes kérdés a különböző hadviselést szimuláló játékokban. Kompetitív szinten többek között a CS 1.6-ban láttuk a pajzsot, ám az is bővelkedett a hibákban, így végül a Valve úgy döntött, kiveszi a játékból. Ami a CS:GO-t illeti, abba már be sem került a pajzs ötlete, bár tavaly májusban érkezett meg a taktikai shield a CS:GO Danger Zone játékmódjába.

CS 1.6 – Kép forrása: Youtube

Ha már battle royale, a PUBG fejlesztői már 2018-ban beszéltek arról, hogy érkezik a taktikai pajzs a játékba, ám az ígéretek ellenére ez azóta is várat magára.

Ami a Rainbow Six: Siege-t illeti, jelenleg a támadó operátorok között -ha a recruit katonákat nem vesszük- három pajzsos operátor érhető el. Bár sokan nem emiatt utálják őket, még Montagne, Blitz és Fuze pajzsa sem produkált annyi hibát és bugot, mint a védő Clash elektromos, átlátszó eszköze.

A pajzsos operátorok kérdése azonban régóta téma a közösségben, ugyanis sokan nem tartják igazságosnak a használatukat azokkal szemben, akik közben védtelenek. Egy Blitz például elvakít, majd lelő, miközben mi sorozunk egy átlőhetetlen pajzsot. Hol az igazság? Montagne esetében pedig többször előfordul, hogy 4-5 ember üti a sarokban, hogy végre történjen valami. Bár erre most némi vigaszt nyújt majd Oryx.

A lényeg viszont az, hogy a Ubisoft a jövőben valószínűleg átalakítja az operátort, ám arról nem osztottak még meg hírt, hogy ezt hogyan gondolják. Nekünk van pár elképzelésünk, de kíváncsiak vagyunk arra is, ti hogy tudjátok elképzelni Clasht a jövőben? Tudom tudom van, aki úgy gondolja: vegyék is ki végleg.

Tedd le és kész

Kép forrása: Ubisoft

Az egyik általunk kreált elképzelés szerint Clash pajzsa hasonlóan működne, mint a letehető pajzsok. Eszerint Clash cipelheti a pajzsot, de csak akkor tud lőni, ha egy fix helyre lerakja azt. Onnantól viszont egyáltalán nincs nála, mögüle tud lőni, vagy nélküle tud mozogni. Amennyiben szeretné áthelyezni, megteheti. De amikor nála van, nincs közben lövöldözés.

Saját életerő a pajzsnak is

Kép forrása: Rainbow Six: Siege

Másik ötletünk szerint a pajzs nem védené az operátort a végtelenségig. Vagyis a pajzs saját HP-t kapna, így egy idő után, ha a támadók sokat lövik, vagy kigránátozzák, egész egyszerűen eltörik. A pajzs újra használható lenne egy idő után, ha újratöltődik, mint képesség. Így sokkal hatékonyabban lehetne ellene felvenni a harcot.

Felejtsük el a pajzsot

Persze akár valószínű lehet egy olyan elmélet is, miszerint a Ubisoft úgy dönt: lemond a pajzsról és újragondolja Clash képességeit. Így elvennék tőle a pajzsot, helyette viszont egy más, működőképes képességet kapna. Ennek már csak a Ubisoft fejlesztőinek képzelete szabhat határt.

#SHIELDACOG

Aztán ott van az az ötlet, ami korábban már segített a fejlesztőknek. A híres Siege Youtuber BikiniBodhi a #BOSGACOG-gal harcolta ki, hogy a shotgunra ACOG kerüljön. Nekünk ez alapján az jutott eszünkbe, hogy elindíthatnánk a #SHIELDACOG mozgalmat, amivel talán a pajzs is nagy scope-ot kaphatna.

Persze ez csak poén, inkább arra próbálom felhívni a figyelmet, hogy volt már arra példa, hogy a közösség javaslatára került be valami a játékba. Így, ha van ötletünk arra, hogy hogyan tudnánk elképzelni Clash karakterét, talán valamilyen közösségi megmozdulással elérhetnénk azt.

Nekünk hirtelen ez a pár ötlet jutott eszünkbe, persze biztos lenne még pár hasznos elképzelés, ami kihagytunk. Te hogyan tudnád elképzelni Clash jövőjét a Siege-ben? ACOG-gal vagy anélkül? #SHIELDACOG

https://www.facebook.com/groups/erackgaming/

×