Sajnos nem kaptuk meg sem a Ragtag című heist játékot, sem az Orcas projektkódú fejvadászos játékot, és most a Battlefront spinoffot sem.

A Kotaku számolt be arról, hogy hozzájuk érkezett hírek szerint tavaly újabb Star Wars játékot kaszált el az EA. Ez rövid időn belül a harmadik ilyen hír, és a játék el nem készültéig húzódó történet már önmagában is egy messzi-messzi galaxisba illik…

A kezdetek kezdetén a san franciscói Visceral studio kezdett el egy Star Wars játékon dolgozni. A Ragtag alcímű játék főhőse Han Solóra hajazott volna, és a játékban a galaxis bűnöző oldalát ismerhettük volna meg, kicsit mintha egy Star Wars GTA játék lett volna. A fejlesztés élén ráadásul az Uncharted játékok vezetőjeként megismert Amy Hennig állt volna.

Végül az EA nem volt elégedett ezzel a projekttel, és elkaszálta. A fejlesztés során elkészült modelleket és képeket viszont továbbadták az EA Vancouvernek. Ők elkezdték a fejlesztést az Orcas kódnevű projekten. Ebben a fejvadászok világát jártuk volna jobban körül, ám végül ezt is leállította az EA. Akkoriban az a hír járta, hogy ehelyett egy másik Star Wars játékon fog dolgozni majd az EA Vancouver.

Star Wars

Pedig bármelyikük bőrébe szívesen bújtunk volna… | Kép forása: Star Wars News Net

Most ahogy kiderült, ez a Viking kódnévre hallgató Battlefront spinoff lett volna – és tavaly ezt is elkaszálta a kiadó. A pontos játékmenetről nem tudni sokat, csak annyit, hogy open world elemek is jócskán felbukkantak volna a Battlefrontból megismert harcrendszer mellé. Az Ea Vancouver mellé ráadásul bevonták a korábban autós játékairól ismert Criterion stúdiót is.

Egy, a projektben résztvevő elmondása szerint ez okozott tipikus „sok bába közt elvész a gyerek” szituációt. Mind a két fejlesztőstúdió ambíciózus terveket hozott a projektbe, pedig az EA rövid fejlesztési idejű, kisebb léptékű játékot tervezett. Amikor kiderült, hogy a tervezett projekt másfél év alatt nem fog elkészülni, inkább elkaszálták az egészet.

Ti is megnéztétek volna a fent említett játékok valamelyikét?

×