Lehet Clash-ből még valami? – A Ubisoft már agyal a reworkön
Clash az egyik legkevésbé kedvelt operátor a Rainbow Six: Siege-ben, legalábbis támadó oldalról. Hamarosan jön a Clash rework.
Clash az egyik legkevésbé kedvelt operátor a Rainbow Six: Siege-ben, legalábbis támadó oldalról. Hamarosan jön a Clash rework.
Clash az egyik legkevésbé kedvelt operátor a Rainbow Six: Siege-ben, legalábbis támadó oldalról. Hamarosan jön a Clash rework.
A helyzet az, hogy a Ubisoft a Rainbow Six: Siege ötödik és hatodik évében egyre kevesebb új tartalmat hoz majd be a játékba, és több időt, energiát fektetnek majd a játék már meglévő tartalmainak tökéletesítésébe. Ez nagyon jó hír, hiszen évek óta ezt ugatják a rajongók.
Ami az operátorokat illeti, a fejlesztők igyekeznek folyamatosan balanszolni. Sokat hallottunk már például Tachanka reworkről, de nemrég az is kiderült, hogy Clash is a legfontosabb jelöltje az átalakításoknak.
Leroy Athanassoff fejlesztő a Six Invitational 2020 alkalmával a rajongóknak arról beszélt, hogy bizony ez az operátor is számíthat a reworkre – írja a PCGamer.
„Clash problémás. Ő az egyik legfontosabb jelölt, akit át kell dolgozni, mert jelenleg rengeteg probléma van a pajzsával, ami rettentően frusztráló” – mondta Athanassoff.
Clash nem csak azért problémás karakter, mert pajzsos, amit sok játékos alapból nem kedvel, hanem mert az utóbbi időben olyan hibákat produkált, ami miatt a fejlesztők is többször kivették a játékból. Arról nem is beszélve, hogy a Clash elleni küzdelem egy fullasztó macska-egér harc, amit sem az élő, sem a halott játékosok nem élveznek. A hibákat ráadásul a játékosok igyekeztek kihasználni. Például a fegyvercsere animáció bugot, ami előnyhöz juttatja a használóját.
Starting to get a hold on the whole 360 clash thing. from r/Rainbow6
Nem véletlenül lett tehát Clash a legtöbbször bannolt operátor a ranked és unranked meccsek során.
„Nagyon sokan panaszkodnak a Clash elleni játékra, de még arra is, hogy az operátorral nem valami érdekes játszani. Nagyon jó jelölt az átdolgozásra” – mondta. Az átalakítás talán az 5. vagy a 6. évben meg is történik.
Hogy pontosan hogyan alakítják át az operátort, az persze már más kérdés. Jó ötlet a rework, de jelen pillanatban nehezen tudom elképzelni, hogy létezne olyan átalakítás, ami élvezhetővé tenné a használatát. Mindeközben szóba került Amaru is, aki szintén az Siege legrosszabb operátorai között van. A grappling eszköz lassú és hangos, használatakor elég nagy az esély arra, hogy az operátort lelövik.
„Azt hiszem, kissé túl konzervatívak voltunk, amikor behoztuk Amarut. Kicsit féltünk attól, hogy szupergyorsan bejut egy szobába és megöl mindenkit ”– tette hozzá egy másik vezető fejlesztő Jean-Baptiste Halle. Jelenleg tehát vizsgálják annak lehetőségét is, hogy hogyan alakítsák át Amarut.
Az biztos, hogy az egyik legfontosabb rework, amin a jövőben a fejlesztőknek nagyon el kell gondolkozniuk, az Clash. Megmondom őszintén tippem sincs arra, hogy mi lenne a praktikus megoldás. Te hogyan alakítanád át az operátort?