2020 izgalmas év lesz a Rainbow Six: Siege játékosainak, ennyi újítást talán még sosem sűrítettek össze a fejlesztők.

Hagyományosan a Six Invitational döntőjére tartogatták a legnagyobb bejelentéseket a Ubisoftnál, és szerencsére idén sem csalódtunk. A Y5S1 új operátoraira ugyan már korábban is fény derült, bőven volt még újdonság a fejlesztők tarsolyában.

Az éves tervet ábrázoló grafika például már önmagában rengeteg dolgot felfedett a rajongóknak. Érkeznek a szezonokra lebontott Battle Pass-ok, de a pálya reworkök sorrendje is kiderült.

Oregon, House, Skyscraper és Chalet rework

Minden Seasonre jutni fog egy rework a Ubisoft ígérete szerint. A fejlesztők végre beismerték, mennyi problémás pálya van a játékban, így hát nekiesnek és megjavítják őket.

Replay rendszer

Régóta vártunk már rá, és végre meg is kapjuk. Akár tanulni szeretnénk saját hibáinkból, akár másoktól lesnénk el valami ügyes trükköt, ott lesz a Replay. És innentől kezdve indulhatnak csak az igazi csaták, videózások és taktikázások a nagy csapatok esport versenyein.

Map bannolás

Unranked és Ranked meccseken egyaránt elérhető lesz az új funkció, ahol a két csapat összesen 3 mapot bannolhat ki.

Tachanka rework

A korábban játszhatatlannak vélt operátor a ráncfelvarrás után ismét könnyen a meta részévé válhat. Elsődleges fegyvere az LMG turret lett, gadgetként pedig egy gránátvetőt kapott. Sietni persze nem akarnak vele, valamikor az év hátralevő részében kapjuk meg.

Ping 2.0

Az új rendszernek köszönhetően a játékosok sokkal könnyebben jelezhetnek egymásnak. Külön jelölhetnek specifikus gadgeteket, melyek pirossal fognak megjelenni. Ez segít majd jobban megérteni az ellenfél felszereltségét, anélkül hogy a mikrofonba kellene mindent mondani.

Battle Pass és Seasonal Event

Yearly Pass? Ugyan már, haladni kell a korral. 2020-tól apróbb kiegészítők érkeznek majd a játékba, szezonális Battle Pass formájában. Melléjük pedig mindig egy-egy event is társul majd, Seasonal Event megnevezéssel.

Izgalmas év elé nézünk, az már biztos!

×