A nagy port kavart 6.1-es frissítés után máris itt a folytatás, a 6.2 szerepében, ami a mai naptól már el is érhető a tesztszervereken. Változtak a gránátok, a kék zóna átláthatósága, megérkezett az Apex Legends-ből ismerős követő funkció és persze a TDM módot is megkaptuk.
Team Deathmatch
A 8v8 mód immáron elérhető a tesztszerveren. Kizárólag FPP-ben és maximum 10 percig tart egy mérkőzés. Az összes tudnivalót korábban összegyűjtöttük, ezeket itt találjátok.
Gránátok
- A páncél enyhíti a gránátok sebzését, de a páncélt mostantól nem sebzi a gránát
- A páncél az épségétől (%) függően óv majd meg a gránátsebzéstől
- A gránátok 20%-kal kevesebbet sebeznek a fekvő játékosokra
- 50%-kal nehezebbek lettek, így ennyivel több helyet is foglalnak a raktárunkban
- 18 helyett 27 egységnyi helyet foglalnak
- A biztosítótű kihúzása távolabbra is elhallatszik
Füstgránát
- 3 másodperc helyett mostantól 1 másodperc alatt aktiválódik a füst
Stungránát
- Megnövelték a hatósugarat 5 méterről 6,5 méterre
- Ha valakit bevakít, az illető kamerája beremeg
- A földre érkezés után 0,7 másodperc után vakít
- Maximum 5 másodperc után robban
Molotov-koktél
- 50%-kal gyorsabban terjed a tűz
- A tűz mostantól kicsit tovább is terjedhet
- Több sebzést szenvedünk el, ha folyamatosan a tűzben állunk (+10 hp/másodperc)
- A tűz kicsit magasabbra is felér, nem csak a padlón cirkál majd
Bal/jobb kihajolás
Ahogyan WackyJacky is nemrég bemutatta, rengeteg múlhat azon, hogy balra vagy jobbra hajolunk egy tűzpárbaj során. Ezt most végre javították.
- A jobbra hajoló játékosok többet fognak látni az ellenfelükből, mint korábban
- A játékosok kicsit közelebb fognak hajolni a távcsőhöz (ADS közben) így könnyebben ellőhető a fejük
Karakin
- Mostantól G36C és MP5K is spawnol a pályán
- A First Aid Kitek gyakrabban fognak spawnolni
- Csökkentették a bandázs spawnját
- A DMR,SR és Win94 spawnja szintén csökkent
- A dropot hozó repülők nagyobb sebességgel fogják átszelni az eget
Kék zóna
- Levették a torzítás effekjét a kék zóna széléről
- Jóval könnyebben kiszórhatóak így a kék zónában rekedt játékosok
- A kék zónából be-ki lépő hangeffektek is módosultak
Vér effekt
- A vér színének szaturációja növelve lett, így távolról is jobban látható, ha eltalálunk valakit
- A távolságtól függően skálázódik a véreffekt
Követő mód
Az Apex Legends-ből ismert követési mód a PUBG-be is megérkezett. Ennek segítségével beállíthatjuk, hogy ejtőernyőzés során az egyik csapattársunkat kövesse a rendszer.
- A térkép megnyitásával állíthatjuk be, hogy kit kövessünk
PUBG Labs: Skill alapú értékelés
Tovább folytatódik a skill alapú értékelés tesztszakasza. A korábbi teszt után változtattak pár dolgon, de egyelőre még mindig teszt jelleggel folynak a kísérletezések.
- 5 meccs után sorol be a rendszer a rangunkba
- Maximum Platinum 4-be dobhat be (2600 RP)
- Az assist is befolyásolja a rangot
- A csapattársaink megölése esetén büntet a rendszer (- kill)
- Maximum 5 000 RP-ig számol a rendszer
- Bukhatunk szintet/RP-t egy rosszabb meccs után
Teljesítmény
- Javították a futásteljesítményt, különféle WorldOriginShift optimalizálásokkal
Skinek
- Új skinegyüttesek érkeztek, amelyek egy hónapon át lesznek megvásárolhatóak (2020.3.19-ig)
- Ezzel együtt az ejtőernyő hátizsákja is új modellt kapott
A hibajavításokat és a teljes patch notes-t itt találjátok
Nektek hogy tetszik az új frissítés?