„Bocsi, kicsit nagy lett” – A CoD frissítés mérete miatt magyarázkodnak
A Modern Warfare frissítése jó nagyra sikerült, amiért a fejlesztők nem csak bocsánatot kértek, de elmagyarázták miért jó nekünk, hogy ilyen nagy a méret.
A Modern Warfare frissítése jó nagyra sikerült, amiért a fejlesztők nem csak bocsánatot kértek, de elmagyarázták miért jó nekünk, hogy ilyen nagy a méret.
A Modern Warfare frissítése jó nagyra sikerült, amiért a fejlesztők nem csak bocsánatot kértek, de elmagyarázták miért jó nekünk, hogy ilyen nagy a méret.
Azt szokták mondani: a nagyobb mindig jobb. Ez persze nem igaz a játékfrissítésekre, hiszen váratlanul olyan sok helyet vesz el a játék, amit sokszor letölteni is nehéz, nem hogy tárolni. A Call of Duty: Modern Warfare második évadának indulás sok új tartalmat hozott, amit egy szép 67 gigás (PC és Xbox 67, PS4 51 giga) csomagban lehetett letölteni. Így voltak olyanok, akik a letöltéssel vagy épp annak tárolásával küszködtek. Nos, a fejlesztők most megmagyarázták, miért ilyen nagy a frissítés.
Tegyük hozzá persze, hogy a 2. évad indulása előtt kiadott frissítés szintén majdnem 50 gigabájt volt. A játék indulásakor alapból 175 giga hely kellett a merevlemezen a játéknak. Nyugodtan mondhatjuk tehát, hogy azok, akik mondjuk 500 gigás SSD-n játszanak, meggyűlhet a bajuk a frissítések méreteivel.
Paul Haile, az Infinity Ward egyik vezetője látta, hogy miről szólnak a hozzászólások a közösségi oldalakon, így bocsánatot kért a Twitteren.
„Elnézést kérek a 2. évad indulásával bekerült frissítés mérete miatt. Folyamatosan próbáljuk csökkenteni a szükséges letöltés méretét. Ebben az esetben is eszközcsomagokat küldtünk ki, hogy csökkentsük a játék általános méretét” – írta.
hey all – as we push season 2 live i just want to apologize about the download size of this update. we’re constantly trying to fight back against both download size and disk footprint and in this case we’re re-sending new asset packs to reduce the overall size of the game.
— Paul Haile (@Tyrael) February 11, 2020
Ez azt jelenti, hogy annak ellenére, hogy a frissítés valóban nagy, az új fájlok felülírják a régieket, így nem nő, hanem akár csökken a játék mérete a merevlemezen. Tulajdonképpen jó hír tehát, hogy a fejlesztők a frissítésben olyan változásokat hajtottak végre, ami jobban kezeli a játék adatait. Mindez a jövőben tovább csökkentheti a javítások, frissítések méretét. Talán a legérdekesebb törekvés a kiegészítők kezelésének lehetősége konzolon.
„Egy jövőbeli frissítésben egy DLC kezelőfelületet hozunk létre konzolon, ahol ki lehet választani, hogy melyik DLC-t szeretnénk megőrizni, vagy eltávolítani. Így még több helyet lehet felszabadítani” – tette hozzá Paul.
Ez jó hír, hiszen miközben a PC felhasználók több lehetőséggel rendelkeznek a helykapacitás növelésében, konzolon ez korlátozott. A PS4 Pro és az Xbox One X 1 TB-os merevlemezzel rendelkezik, sőt az alapkonzoloknak csak 500 GB-os tárhelye van.
Nálad mennyi helyet foglal a Modern Warfare? Minden játékod telepítve van, vagy te is spórolsz a hellyel?