A tesztszerveren indult 1.45-ös patch kissé megnehezíti a tankok életét, egyes DPS hősök egy kis boostra számíthatnak.

Egy nappal azután, hogy a játék rendezője Jeff Kaplan gyorsabb balanszolást ígért az Overwatch-ba, mára megérkezett a legújabb frissítés a publikus tesztszerverre (PTR). A patch 1.45 leginkább hősváltozásokat ígér.

Hanzo

Kép forrása: Overwatch

  • A Storm Arrow sebzése 70-ről 60-ra csökkent.

Még a patch 1.44-ben Hanzo lövedékének sebessége csökkent, most a nerf utolérte a sebzést is.

McCree

Kép forrása: Overwatch

  • Az alap HP 200-ról 250-re nőtt
  • A Peacekeeper primary fire recovery 0.42 másodpercről 0.5 másodpercre nőtt
  • A Deadeye többé nem lockol

Mindenkinek a kedvenc cowboy-ja hatalmas változásokra számíthat, amennyiben minden ilyen formában kerül majd be az éles szerverekre. Bár lassabb lett a primary fire, cserébe több HP-t kapott. A legnagyobb változás viszont az, hogy a Deadeye használatakor már szabadon lehet 180-360 fokban mozgatni a célzást.

Reaper

Kép forrása: Overwatch

  • A passzív healing mennyisége csökkent – A sebzés 40 százalékáról 30 százalékra

Baptiste

Kép forrása: Overwatch

  • A Biotic Launcher primary fire recovery ideje 0.36 másodpercről 0.45 másodpercre nőtt
  • A Biotic Launcher secondary fire heal explosion 60-ról 50-re csökkent

Baptiste jelenleg a játék egyik legnépszerűbb healere, rendkívül hatékony eszközének köszönhetően. Ahogy a korábbi frissítés, úgy az 1.45-ös patch is nerfeli a karaktert, csökkentve a sebzés sebességét és a gyógyító gránátok életét.

Orisa

Kép forrása: Overwatch

  • A Fusion Driver sebzése 11-ről 9-re csökkent
  • A Fortify cooldown 8-tól 10-re nőtt
  • A Halt fogásának ideje 1-ről 0.65 másodpercre csökkent

A legjelentősebb változás Orisa életében a sebzés csökkenése mellett, hogy a Halt mostantól kicsit rövidebb ideig tartja csapdában az ellenfeleket. Ez is eredményezheti azt, hogy a játékosok talán kevesebbet választják majd a hőst.

Sigma

Kép forrása: Overwatch

  • A Hyperspheres hatótávja 22-ről 20 méterre csökkent
  • A Gravitic Flux mostantól megszakítható, mielőtt a hatása alatt álló ellenségek földet érnek.
  • A Gravitic Flux lassítása 0.9 másodpercről 0-6-ra csökkent
  • Az Accretion robbanásának sebzése 60-ról 40-re csökkent

Sajnos Sigma szintén jelentős nerfeken esett át, de az Accretion sebzésének csökkenése a kisebbik probléma. Ennél fontosabb a karakter ultijának, a Gravitic Flux változása. Miközben az ulti lassításának ideje csökkent, Sigma most már stunnolható vagy kilőhető az ulti alatt. A Gravitic Flux használatakor korábban majdnem halhatatlan volt a hős.

Az 1.45-es patch tesztelése legalább egy hétig tart majd a tesztszerveren, mielőtt bekerül az éles Overwatch szerverekre. Mivel ezek a változások lényege most a tesztelés, nem biztos, hogy minden változás végül ilyen formában került be a játékba.

Te mit gondolsz a hősök változásairól?

https://www.facebook.com/groups/erackgaming/

×