Hanzo, Baptiste, Sigma és McCree is nerfet kap – Overwatch Patch 1.45
A tesztszerveren indult 1.45-ös patch kissé megnehezíti a tankok életét, egyes DPS hősök egy kis boostra számíthatnak.
A tesztszerveren indult 1.45-ös patch kissé megnehezíti a tankok életét, egyes DPS hősök egy kis boostra számíthatnak.
A tesztszerveren indult 1.45-ös patch kissé megnehezíti a tankok életét, egyes DPS hősök egy kis boostra számíthatnak.
Egy nappal azután, hogy a játék rendezője Jeff Kaplan gyorsabb balanszolást ígért az Overwatch-ba, mára megérkezett a legújabb frissítés a publikus tesztszerverre (PTR). A patch 1.45 leginkább hősváltozásokat ígér.
Még a patch 1.44-ben Hanzo lövedékének sebessége csökkent, most a nerf utolérte a sebzést is.
Mindenkinek a kedvenc cowboy-ja hatalmas változásokra számíthat, amennyiben minden ilyen formában kerül majd be az éles szerverekre. Bár lassabb lett a primary fire, cserébe több HP-t kapott. A legnagyobb változás viszont az, hogy a Deadeye használatakor már szabadon lehet 180-360 fokban mozgatni a célzást.
New MCCREE DEADEYE doesn’t lock your camera anymore so you can make full 180-360 degree turns as long as you have skulls locked in.
Could be good if you build skull then Genji dashes behind you for example pic.twitter.com/YgjrDSRUrP
— KarQ (@KarQGames) 2020. január 24.
Baptiste jelenleg a játék egyik legnépszerűbb healere, rendkívül hatékony eszközének köszönhetően. Ahogy a korábbi frissítés, úgy az 1.45-ös patch is nerfeli a karaktert, csökkentve a sebzés sebességét és a gyógyító gránátok életét.
A legjelentősebb változás Orisa életében a sebzés csökkenése mellett, hogy a Halt mostantól kicsit rövidebb ideig tartja csapdában az ellenfeleket. Ez is eredményezheti azt, hogy a játékosok talán kevesebbet választják majd a hőst.
Sajnos Sigma szintén jelentős nerfeken esett át, de az Accretion sebzésének csökkenése a kisebbik probléma. Ennél fontosabb a karakter ultijának, a Gravitic Flux változása. Miközben az ulti lassításának ideje csökkent, Sigma most már stunnolható vagy kilőhető az ulti alatt. A Gravitic Flux használatakor korábban majdnem halhatatlan volt a hős.
Az 1.45-es patch tesztelése legalább egy hétig tart majd a tesztszerveren, mielőtt bekerül az éles Overwatch szerverekre. Mivel ezek a változások lényege most a tesztelés, nem biztos, hogy minden változás végül ilyen formában került be a játékba.
Te mit gondolsz a hősök változásairól?