Megérkeztek a Rainbow Six: Siege első jelentős, 2020-as változásai a tesztszerverre. Ez alapján az összes fegyver ADS-e megváltozhat.

Tegnap kezdetét vette a Road to S.I. event és Battle Pass a Rainbow Six: Siege-ben, ami nem csak rengeteg újdonságot kínál a játékosoknak, de máris bugok sorát eredményezte, a rajongók nagy bánatára. A Ubisoft azonban nem tétlenkedik, a hibajavítások mellett elindították az aktuális tesztszervert, melyen jelentős változások lépnek életbe a fegyverek és egyes operátorok használatában.

A tesztszerver változásai azonban nem feltétlen jelenik azt, hogy végül be is kerülnek a játékba, nem árt tehát kipróbálni azokat, és szépen jelenteni azt, amivel nem értünk egyet. Annak érdekében, hogy az 5. évad a lehető legjobban induljon, a Ubisoft drámai nerfeket és buffokat tesztel, ami valószínűleg a metára is hatással lesz, ha bekerül az éles szerverre. Blackbeard, Ying, Finka és Ela kísérletképpen buffot kap, a három legnépszerűbb védő, Echo, Maestro és Jäger pedig nerfet.

A tesztszerver alapvető változtatása elsősorban a fegyverekre, azon belül is az ADS-re vonatkozik. Az ADS az az idő, ami alatt a jobb egérgomb megnyomásával az operátor a szeméhez emeli a fegyvert a jobb célzás érdekében. Ha nincs a fegyveren scope, ez az iron sightot jelenti, ha van, akkor pedig az aktuális scope-ba tekintünk bele adott idő alatt.

Kép forrása: Youtube

A tesztszerveren minden fegyverkategóriánál nőtt az ADS ideje (mp = másodperc):

  • Assault rifle: 0.30 mp > 0.40 mp
  • DMR: 0.30 mp > 0.40 mp
  • SMG: 0.20 mp > 0.30 mp
  • LMG: 0.40 mp > 0.45 mp
  • Pistol: 0.10 mp > 0.20 mp
  • Másodlagos SMG: 0.10 mp > 0.35 mp
  • Shotgun: 0.20 mp > 0.25 mp

A változásra azért volt szükség, mert az Operation Ember Rise megjelenésével változtak az animációk, melyek lecsökkentették az ADS idejét is. Ezekkel a javításokkal minden ADS idő olyan lesz, mint az Ember Rise előtt.

Echo bement a boltba és vett egy új mobilt

Echo az egyik olyan karakter, akit előszeretettel bannolnak a ranked mérkőzéseken, hiszen a Yokai drón képes sok bosszúságot okozni, de ami ennél is fontosabb, hatása megakadályozza a plantolás. A japán operátor éppen azért mostantól Dokkaebi eszközével meghekkelhető, vagyis Echo nem immunis a Logic Bom-ra. Ha Echo meghal, akkor Dokkaebi felveheti a telefonját, és meghekkelve a Yokai drónt, annak képét is láthatják a támadók. A változással együtt a Yokai drón apró fényjelzést is kapott: a dron fénye megváltozik, hogy tükrözze, ki használja.

Az biztos, hogy ez jelentős változás Echo életében. Az operátor megcsörgetése azt eredményezheti, hogy ki kell nyomnia a telefont, addig pedig nem tudja használni a drónját. Ez esélyt adhat a támadóknak plantolni. Ezen kívül a kis fény a drónon lehetőséget ad arra is, hogy könnyebben felfedezzük, hogy hol a drón, ami eddig a láthatatlanság miatt néha lehetetlen volt.

Ela

A Scorpion Evo3 visszarúgása csökkent az első 16 lövésnél, minden további lövés hasonló lesz, mint jelenleg.

Kép forrása: Ubisoft

Maestro

Maestro ALDA LMG-jén már nem használható az ACOG. A fejlesztők ugyanis úgy gondolják, hogy az ALDA LMG az ACOG nélkül is elég erős fegyver.

Jäger

Jäger 416-C AR fegyverének sebzése csökkent – 43 > 38

Ying Candelas eszköze okosabb lett

A Candela körvonalai már csak Ying számára láthatók, a villogás pedig jobban eloszlik, hogy hatásosabb legyen. A golyócskák száma 7-re nőtt (6-ról), robbanási idejük pedig 0.3 másodpercre csökkent.

A váltások alapvető oka, hogy Ying eszközének használata nehezen volt kiszámítható, leginkább reméltük, hogy sikerül jó helyre dobni és jó helyen robban. A változások elvileg arra szolgálnak, hogy kicsit pontosabban, hatékonyabban tudjuk használni a golyókat. A falon keresztül is látható, hogy elértük-e vele kívánt hatást.

Blackbeard

Kép forrása: Ubisoft

Blackbeard fegyverénél, ha pajzs nélkül használjuk, érvényesül a fegyverkategória ADS változása. Ha fent van a pajzs, ugyanaz az ADS, mint eddig.

Finka

Finka Spear .308 fegyverének sebzése nőtt – 38 > 42

Finka ezen fegyvere az egyik leggyengébb a játékban, így a változás talán egy kicsit segít rajta.

Nøkk & Smoke

Az FMG9 fegyver sebzése nőtt – 30 > 34

A Ubisoft ezen változásokon kívül eszközölt pár hibajavítást is, ami frusztrálta korábban a játékosokat. Ha ki akarod próbálni, hogy mindez milyen hatással van a játékmenetre, irány a tesztszerver. Ha pedig valami nem tetszik, mehet a report a Ubinak.

Te örülsz a fenti változásoknak?

https://www.facebook.com/groups/erackgaming/

×